منه ی من!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۲/۰۹
    722
  • ۰۲/۰۱/۳۰
    721
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    720
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    719
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    718
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    717
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    716
  • ۰۱/۰۳/۰۹
    715
  • ۰۱/۰۲/۱۱
    714
  • ۰۱/۰۱/۳۱
    713
آخرین نظرات
  • ۱۹ دی ۰۰، ۱۳:۲۱ - دچارِ فیش‌نگار
    :)

2

سه شنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۴، ۰۳:۰۵ ب.ظ

همسر: سرماخوردم چون دوروز پیش رفتم خرید!! (از عصر تقریبا ساعتی یک بار این جمله رو تکرار میکنه!)

من: قبل از اون به خاطر کارهای شخصیت نصف روز بیرون بودی


مامان: به جای اینکه بگی دستت دردنکنه رفتی برام خرید، اینطوری بهش میگی؟!    -مامان منه ها!!!

من: خب مدتی که رفت خرید، خیلی کمتر از مدتی بود که بخاطر کارهای شخصیش بیرون بود


در نهایت: مامان: ببخشید آقای همسر!!!

نظرات  (۵)

قبول کن بی سیاست عمل کردی!
من هم موافقم که وقتی هر یک ساعت یه بار اینو میگه یعنی منتظر تشکر خاصه.
مامان من هم به جای مامان شما بود همینو میگفت.
پاسخ:
اینو که قبول دارم که اصلللللللللا سیاستمدار نیستم
ولی کلا منظورم رفتار مامانم بود، تایید مطلق همسر، و تضییع مطلق من:((
واقعا؟؟ !!!جای تو عذرخواهی میکرد از همسرت که رفته خرید مایحتاج روزانه؟؟؟؟؟ اونم خریدی که 5 مین وقت لازم داشته، ولی همسرت حداقل 2 ساعت بیرون بوده، و بعد از دو روز!! یادش می افته که سرما بخوره، بابت اون 5 مین؟؟؟؟
آرهههه! باور کن همینو میگفت!
اول میگفت حالا عوض تشکرته و بعد که من گیر میدادم به منش خودم میگفت ببخشید آقای همسر.
باور کن!
پاسخ:
خب پس همدردیم،فقط خداروشکر کن که باهم زندگی نمیکنین ;-)
  • نجمه خانم
  • سلام 
    به نظرم مامانت زده تو خال


    پاسخ:
    سلام
    خوش اومدین
    راستش جوابی ندارم:دی
  • نجمه خانم
  • نگاهت رو عوض کن دختر 
    وبلاگ فرشته رو دیدی؟
    تو پیوندهام هست 
    تو بیان هم اومده 
    برو 
    حتتتتما برو 
    بهشت زودهنگام هم برو 
    اونم هم بلاگفا و هم بیان بود 
    اونم لینکش هست 

    پاسخ:
    ممنون از راهنماییت
    قبلا می خوندمش، نمیدونستم آپ شده
    بازم ممنون:)
  • نجمه خانم
  • البته کاش خودم وقت عمل بفهمم
    :(
    کاش اصلا وقت عملی بهم برسه :/
    پاسخ:
    ان شاءالله
    ان شاءالله:)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">