منه ی من!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۲/۰۹
    722
  • ۰۲/۰۱/۳۰
    721
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    720
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    719
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    718
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    717
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    716
  • ۰۱/۰۳/۰۹
    715
  • ۰۱/۰۲/۱۱
    714
  • ۰۱/۰۱/۳۱
    713
آخرین نظرات
  • ۱۹ دی ۰۰، ۱۳:۲۱ - دچارِ فیش‌نگار
    :)

5

چهارشنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۳۵ ق.ظ

کاش بتونم به این حدیث عمل کنم:

جمال الرجال فی عقولهم، و جمال النساء فی جمالهن

  • مک بس

نظرات  (۴)

خیلی کار سختیه، مخصوصا برای آدمای منطقی مثل من
پاسخ:
منم هم:(
خصوصا که طرف مقابل هم سهیمه!
  • نجمه خانم
  • یعنی چی فی جمالهن؟


    تکلیف دخترها چیه؟
    پاسخ:
    چه سوال سختی پرسیدین!!
    خب هرکسی با توجه به موقعیتش دیگه
    اینکه حدیثه، مثل این همه احکام که شامل حالمون میشه، یا نمیشه، گاهی الان شامل حالمون نمیشه، و سال بعد، ماه بعد، یا حتی هفته بعد باید عملیش کنیم
    ولی کلا هم به نظرم دخترها هم باید به این مسئله توجه ویژه داشته باشن، و برا خودشون نهادینه اش کنن، تا مثل امسال من بعد که تو موقعیت قرار گرفتن، کم نیارن
  • نجمه خانم
  • ببین 
    من متوجه حدیث نشدم 
    با عقل ناقص خودم حساب کردم که لابد می چسبه به خودتو زیبا کن واسه شوهر
    خوب دخترا چی؟

    پاسخ:
    من خودم هم در حد ترجمه متوجه میشم
    ولی زیبا کردن برای همسر فقط زیبایی ظاهری نیست، رفتاری و کلامی و اخلاقی هم هست
    نمیدونم درست میگم یانه، ولی میشه اینو تعمیم داد به همه آدمها(اگه فکر نکنیم این حدیث مختص متاهلینه)
    اینکه بلد باشی با هر کسی به زیباترین شکل ممکن رابطه برقرار کنی

    البته بازم میگم من شرح حدیث رو نخوندم، و فقط برداشتم از ترجمه اش رو گفتم:)
  • نجمه خانم
  • برداشت جالبیه 
    فقط نکته اش اینه که این نیست!
    چون این که شما میگید 
    مربوط به زن نمیشه 
    مربوط به کل انسان ها میشه 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">