منه ی من!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۲/۰۹
    722
  • ۰۲/۰۱/۳۰
    721
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    720
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    719
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    718
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    717
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    716
  • ۰۱/۰۳/۰۹
    715
  • ۰۱/۰۲/۱۱
    714
  • ۰۱/۰۱/۳۱
    713
آخرین نظرات
  • ۱۹ دی ۰۰، ۱۳:۲۱ - دچارِ فیش‌نگار
    :)

111

سه شنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۵، ۰۸:۴۸ ق.ظ

گاهی فکر میکنم اگه این همکارِ ... ما، از این بخش بره، من شیرینی میدم (فکر میکنم بقیه همکارها هم حسشون مشابهه!!)

اگه کلا از مجموعه بره که واقعا جای تبریک به مجموعه داره!


پ.ن.بدتر اینکه مافوقین، همه خووووب میشناسنش، و سعی در ارتقاءش دارن!!

  • مک بس

نظرات  (۱)

  • شاهین رمضان پور
  • نمیدونم چرا همیشه آدمای بی لیاقت، چاپلوس و زیرآب زن که حتی کارشون رو هم درست بلد نیستن، از طرف مافوقا و روئسا بیشتر حمایت میشن. میفهمم چی میکشی!
    پاسخ:
    متاسفانه!!
    و البته این بی لیاقت که گفتید به نظرم در اینمورد به طور کامل صدق میکنه: از هـــــــــــــــــــــــــرنظر، وگرنه این همه روی اعصاب من نبود
    شخصی که حتی اصول اولیه روابط انسانی رو نمیدونه در هرجایی مشکل آفرین میشه، چه برسه به اصول کار حرفه ای
    شاید یه روزی برخی مصادیق این بی لیاقتی رو نوشتم، گرچه فکر میکنم اصلا ارزش نوشتن نداره، ولی از اونجا که هـــــــــــرروز رو اعصابمه شاید نوشتم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">