منه ی من!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۲/۰۹
    722
  • ۰۲/۰۱/۳۰
    721
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    720
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    719
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    718
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    717
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    716
  • ۰۱/۰۳/۰۹
    715
  • ۰۱/۰۲/۱۱
    714
  • ۰۱/۰۱/۳۱
    713
آخرین نظرات
  • ۱۹ دی ۰۰، ۱۳:۲۱ - دچارِ فیش‌نگار
    :)

121

چهارشنبه, ۸ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۹:۴۳ ق.ظ

مهم نیست در چه شرایطی زندگی میکنی، مهم اینه که بتونی تو اون شرایط، بهترین رو زندگی کنی

رونوشت به تمام لحظه هایی که فکر میکنم اگه ادامه تحصیل داده بودم، یا اگه بابا زنده بود، یا اگه برادر داشتم، یا اگه ازدواج نکرده بودم، یا بچه دار نشده بودم، یا اگه شاغل نبودم، یا اگه این رشته رو نخونده بودم، یا اینجا شاغل نمیشدم، با فلانی آشنا نشده بودم یا ....


  • مک بس

نظرات  (۴)

ایناست که کنجکاوم میکنه خدا چه آینده ای واسم درنظر گرفته!
پاسخ:
ایشالا که بهترین هاست، به شرط تلاش
 این نوعی خود گول زدن نیست؟
فراموش کردن همه ی اشتباهاتمون!
نمیدونم!
شایدم اسمش زندگی کردن در حاله. و این خوبه.
پاسخ:
خب همین زندگی کردن در حال، تناقضی با تلاش برای جبران کردن اشتباهاتمون، یا حتی تلاش برای تغییر آینده نداره، میتونه همزمان رخ بده که این خیلی خوبه
البته من خودم هنرش رو ندارم!! و به نظرم واقعا هنره
خصوصا در مواردی که دیگه وقتش گذشته
  • مردی بنام شقایق ...
  • سلام

    دقیقا

    تو کاراته یه بحثی هست تحت همین عنوان در لحظه زندگی کردن یک مبارز!

    خلاصه یه جورایی همینه که شما فرمودین ولی از نوع رزمیش!
    پاسخ:
    سلام
    چه جالب، نمیدونستم
    وسوسه شدم به آموختن کاراته:)
    فکر کنم منم باید یه رونوشت ازش بزنم برای لحظات زندگی خودم
    پاسخ:
    کاش بتونم  این مطلب رو همیشه درنظر داشته باشم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">