منه ی من!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۲/۰۹
    722
  • ۰۲/۰۱/۳۰
    721
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    720
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    719
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    718
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    717
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    716
  • ۰۱/۰۳/۰۹
    715
  • ۰۱/۰۲/۱۱
    714
  • ۰۱/۰۱/۳۱
    713
آخرین نظرات
  • ۱۹ دی ۰۰، ۱۳:۲۱ - دچارِ فیش‌نگار
    :)

159

يكشنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۸:۴۹ ق.ظ

دردونه انقدر شیرین با حیوانات حرف میزنه که بهش غبطه میخورم

هرروز هم یکی رو پیدا میکنه که دعوتش کنه به خونه مون:))

  • مک بس

نظرات  (۲)

  • مردی بنام شقایق ...
  • سلام


    دنیای قشنگی دارن بچه ها

    حیف که بعد یه مدتی دنیاشون با دنیای ما قاطی میشه و رنگ دنیای مارو میگیره!


    +
    یکی از چیزهایی که من همیشه به نیکی یاد میکنم از پدر مادرم و ازشون واقعا ممنونم اینه که جلوی این جورکارای منو تو بچگی نگرفتن.

    این باعث شد تو یه سنی که رسیدم با هم سن و سالام خیلی فرق داشته باشم از نظر رفتاری و اخلاقی چرا که همه ی شیطنتام رو تو بچگی کرده بودم و به قولی بزرگتر از سنم رفتار میکردم.

    از آوردن مار و جوجه تیغی تو خونه تا عمل جراحی روی کبوتر تیر خورده تا دادن شکلات به بزها تا خوابیدن تو لونه ی کبوترا تا خوابوندن جوجه خروس تو رختخواب خودم و .....

    کلا کاری نبود که نکنیم! بنده خداها هم تا حدودی بهمون سخت نمیگرفتن. البت یه جاهایی هم محدودیت میزاشتن که چون یه جاهای دیگه آزادی کافی داده بودن این محدودیته قابل هضم بود و ما هم می پذیرفتیم.


    خلاصه اینکه بذارید هر کاری میخواد بکنه تو بحث جک جونور و اینا

    خیلی خوبه
    پاسخ:
    سلام
    بله درست میگین
    من خودم تا جایی که کاری خطری نداشته باشه، مانعش نمیشم، البته گاهی وسواسهام کار دستم میده، و این حد که مادر شما، شمارو آزاد میگذاشتن، آرزوی منه که تا این حد تحمل داشته باشم
    ولی خب، متاسفانه نیمی از روز با من نیست!:(((
  • مردی بنام شقایق ...
  • سلام

    خو بعضی ازین وسواسها جلوی پیشرفت هوش بچه رو میگیره!
    یه جوری باید باش کنار بیاید!

    البته مادر ما بنده خدا چاره ی دیگه ای نداشت!!!
    ما تو فضای خونه نمیگنجیدیم اصن!

    بنده خدا دیگه باید یه جوری کنار میومد با ما دیگه :)
    پاسخ:
    سلام
    بله حق باشماست
    من هم که گفتم صبرمادر شما، آرزوی ماست:)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">