منه ی من!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۲/۰۹
    722
  • ۰۲/۰۱/۳۰
    721
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    720
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    719
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    718
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    717
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    716
  • ۰۱/۰۳/۰۹
    715
  • ۰۱/۰۲/۱۱
    714
  • ۰۱/۰۱/۳۱
    713
آخرین نظرات
  • ۱۹ دی ۰۰، ۱۳:۲۱ - دچارِ فیش‌نگار
    :)

229

شنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۵، ۰۸:۳۱ ق.ظ

یادمه بچه بوده گی هام (به قول دردونه) گاهی شبها تا یکی دوساعت بعد از اینکه دیگران خوابشون میبرد، من درگیر این بودم که چطور بخوابم که پشتم به کسی نباشه:))

.

.

.


و حالا دردونه، شبها که میخاد بخوابه، میپرسه: اشکالی نداره پشتم رو بهت کنم؟؟؟؟؟

  • مک بس

نظرات  (۲)

بچه بودگی هام! خخخخ! :)
+سخت نگیر!
پاسخ:
:))) البته این ابتکار منه،که طبق معمول توسط دردونه شکار شده، و منم فراموش کنم، دردونه فراموش نمیکنه

+متوجه منظورت نشدم
آها، به دردونه؟
اخه یه بار که کمر درد داشتم و حاضر نشد ثانیه ای پشتم رو بهش بکنم، اعتراض کردم، این تو ذهنش موند!!
و البته ترجیح مادرانه ام اینه که فیس تو فیس بخوابیم دیگه:))))
آره به اینکه کسی پشتش به کس دیگه ای نباشه! تو این سن و سال اصلا مهم نیست.
برای بعد از نوجوانیه :دی
پاسخ:
من فقط تو موقعیت خوابیدن بهش گفتم، اونم نه بد بودنش رو، اینکه جالبه که وقتی پشتش به منه، باز اصرار داره که من به طرفش باشم:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">