منه ی من!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۲/۰۹
    722
  • ۰۲/۰۱/۳۰
    721
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    720
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    719
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    718
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    717
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    716
  • ۰۱/۰۳/۰۹
    715
  • ۰۱/۰۲/۱۱
    714
  • ۰۱/۰۱/۳۱
    713
آخرین نظرات
  • ۱۹ دی ۰۰، ۱۳:۲۱ - دچارِ فیش‌نگار
    :)

295

يكشنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۳۳ ق.ظ

از هفته دیگه ساعت کاری برمیگرده به روال قبلی (آیکون گریه:((((( )

همونطور که حدس میزدم بعد از ماه مبارک حسّ دسر درست کنیم خوابید:دی

ولی از امروز میخوام باز شروع کنم، و حتما دردونه رو هم مشارکت بدم:)) تا بیشتر لذت ببره



پ.ن. نیمه دوم سال واقعا مثل کابوس میمونه: روزهایی که هوا تاریکه که از خونه میزنی بیرون، و خونه هم که میرسی چیزی به تاریکی هوا نمونده:(((

پ.ن.2. بی ذوقی آقای همسر در نخوردن دسرها، دلیل خیلی مهمی در بی حس شدن منه، وقتی میبینم گاهی مجبور میشم دور بریزم، اساسا بی خیال میشم:(((

پ.ن.3. امیدوارم این، مثل بقیه تصمیم های کبرام نشه!! اصولا صبح ها خیلییییییییی تصمیمها می گیرم که بی حالی و بی رمقی عصرها، و علاوه بر اون خونه ی زلزله زده و نهار و شامِ منتظرِ طبخ، همه رو کان لم یکن میکنه:(((

  • مک بس

نظرات  (۲)

نمیشه کم حجم تر درست کنی یا بدی به همسایه ای آشنایی؟

پاسخ:
بعضی دستورها که قابلیت نصف کردن داشته باشه، حتما اینکارو میکنم
ولی کلا دیدی هرچقدرهم خودت یه چیزی رو دوست داشته باشی، وقتی یکی کنارت بهش رغبت نشون نده، کم کم تو هم مثل اون میشی
این مورد برای دسرها بیشتر خودشو نشون میده، خصوصا اونهایی که بیشتر از یک بار امتحان نمی کنی
خوب من در این مورد اصلا این جوری نیستم. چون آقای همسر علاقه چندانی به شیرینی جات نداره ولی من همچنان دوست میدارم و میخورم
پاسخ:
چه خووووووووووووب
دسرها رو خب اصولا ادم میخاد امتحان کنه، باید یه پایه داشته باشی، حتی اگه بد باشه بهت بگه که دیگه امتحان نکنی
سایر موارد هم من بالاخره بعد از چندسال متاثر شده ام
البته قبول دارم برخی تنقلات رو هنوز دوست میدارم و میخورم، گرچه ایشون اعتراض میکنن، ولــــــــــــــــــــــــی میخورن!!! (پس شباهتی نداره، بیخود مثال زدم:دی)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">