منه ی من!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۲/۰۹
    722
  • ۰۲/۰۱/۳۰
    721
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    720
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    719
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    718
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    717
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    716
  • ۰۱/۰۳/۰۹
    715
  • ۰۱/۰۲/۱۱
    714
  • ۰۱/۰۱/۳۱
    713
آخرین نظرات
  • ۱۹ دی ۰۰، ۱۳:۲۱ - دچارِ فیش‌نگار
    :)

297

چهارشنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۲۷ ق.ظ

هرسری که میرم بیمارستان، خدا رو هزاران بار شکر میکنم، که موقع انتخاب رشته، متوجه بودم که من، آدمِ کار توی بیمارستان نیستم

خدا قوت بده به همه پرسنل زحمت کش بیمارستانها، و یه اخلاق خوش به بعضی هاشوووووون، از دکتر گرفته تـــــــــــــــــــــا نظافتچی!



پ.ن. بالاخره عکس مشکوفی و پاناکوتامو گذاشتم:دی

پ.ن. عکس دونات ها دیروز رو هم شاید گذاشتم:دیدریافت

  • مک بس

نظرات  (۲)

  • مردی بنام شقایق ...
  • سلام

    ان شاالله غیر از چک آپ دیگه پاتون به بیمارستان باز نشه

    +
    عکس؟
    پاسخ:
    سلام
    امیدوارم دعاتون برای هممون مستجاب بشه
    +در جواب منتظر بانو جواب دادم
    سلام
    واقعا کار خسته کننده ای دارن و اگه با عشق کار نکنن هم برای خودشون خیلی سخت خواهد بود و هم برای دیگران...
    عکسا رو کجا گذاشتی؟؟؟
    پاسخ:
    سلام
    بله،مثل همه شغلها،ولی خب مقداری حساس تر


    +پاناکوتا رو تو پست278گفته بودم و مکشوفی رو تو پست241
    دونات روهم اضافه میکنم به همین پست:)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">