منه ی من!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۲/۰۹
    722
  • ۰۲/۰۱/۳۰
    721
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    720
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    719
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    718
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    717
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    716
  • ۰۱/۰۳/۰۹
    715
  • ۰۱/۰۲/۱۱
    714
  • ۰۱/۰۱/۳۱
    713
آخرین نظرات
  • ۱۹ دی ۰۰، ۱۳:۲۱ - دچارِ فیش‌نگار
    :)

299

شنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۰۵ ق.ظ

یعنی اگه همه زندگی من، به اندازه اون نیم تا یک ساعت فاصله بین از خواب بیدار شدن تا سوار سرویس شدنم میبود، الان انیشتینی بودم برای خودم:دی

برای ثانیه هاش برنامه می چینم!!!



پ.ن. حالا همه زندگی هم نه، نصف روزهام، نه  حتی یک چهارم روزم هم انقدر با برنامه باشه فکر کنم کفایت میکنه

پ.ن. البته اینم بگم، زندگی کارمندی نظم خاص خودش رو داره، و حتی آخر هفته های به اصطلاح تعطیل بسییییییار شلوغی، ولی خیلیش اجباره :(

این آخری رو گفتم که فکر نکنید احتمالا من خیلی بی نظم و برنامه ام:دی  (کم بی نظمم:دی)

  • مک بس

نظرات  (۳)

  • مردی بنام شقایق ...
  • سلام

    تو نظر حقیر یکی از بدترین سبک های زندگی زندگی کارمندیه! زندگی مجبوری! و البته غالبا با نارضایتی شغلی و حقوق ثابت و ....

    ترجیح میدم کار سخت ولی کارفرمایی رو با حقوق کمتر نسبت به کار آسون ولی کارمندی با حقوق بالا!

    ولی چاره چیه که یه جورایی خودمم هم اسیرش شدم!

    روزی که از شرکت نفت زدم بیرون گفتم دیگه هیچ وقت کارمند نمیشم خصوصا دولت!

    اما ناچارن شدم! البته الان خصوصی ام ولی خب بازم کارمندیه!

    با این وجود شرکتی هم برای خودم زدم و در کنار این کار کارمندی مدیر عامل شرکت خودمون هم هستم و پروژه انجام میدیم در حد توان و این یه ذره از اون حس نارضایتی کارمندی کم میکنه!
    پاسخ:
    سلام
    به نظر حقیر هم هیچ نوشی بی نیش نیست و بلعکس، بالاخره هرنوع زندگیی یه خوبی هایی داره یه بدی هایی، مهم اینه که هرکدوم رو که انتخاب کردیم، پای انتخابمون بایستیم، و هی نگیم من کارمندم خوش به حال اونها که نیستن، و اونها که نیستن هی بگن خوش به حال شما که حقوقتون ثابته و ...
    من تا حد ممکن مقایسه نمیکنم، مگه اینکه اتفاقی خودش رخ بده، و گرنه منطقا امثال من، یا آقای همسر، اگر سالهایی که درس خوندیم و سابقه کاریمون رو کار آزاد کرده بودیم، الان بعید میدونم مجبور بودیم هردو کار کنیم و ...

    و البته شما در مقام یه مرد، دیدگاهتون باید هم خیلی متفاوت از دیدگاه من باشه
    و چقدر خوووووب که به کار کارمندی اکتفا نمی کنید، من گاهی متاسف میشم که موقع انتخاب رشته به این موارد فکر نکردم، ولی خب اولا گذشته ها گذشته، و دوما اگه قراره زنی بیرون از خونه کار کنه، شاید کارمندی براش بهترین کار باشه


    آره معمولا کارمندا بسیار منظم تر از خانه دارها هستند، چون بیشتر قدر وقت رو میدونن
    پاسخ:
     من دوست میدارم که خودم منظم باشم، نه از روی اجبار و اقتضای شرایط
    ولی خب، فعلا که توفیق اجباریه!

    :)))
    خیلی باحال بود..
    پاسخ:
    :)
    یعنی خودت تجربه نداری؟؟؟ صبح هایی که میخواستیم بریم مدرسه یادت نیست؟؟ 5 مین خوابش اندازه یه شب تا صبح خوابیدن می چسبید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">