منه ی من!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۲/۰۹
    722
  • ۰۲/۰۱/۳۰
    721
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    720
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    719
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    718
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    717
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    716
  • ۰۱/۰۳/۰۹
    715
  • ۰۱/۰۲/۱۱
    714
  • ۰۱/۰۱/۳۱
    713
آخرین نظرات
  • ۱۹ دی ۰۰، ۱۳:۲۱ - دچارِ فیش‌نگار
    :)

349

سه شنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۵، ۰۹:۱۹ ق.ظ

سه شب پیش برای اولین بار برای دردونه از سرم شستشو استفاده کردم، گرچه به نظر خودم تجربه سخت یا ناخوشایندی نیومد، ولی دوشب گذشته به هر حیلتی متوسل شدم جواب نداد که نداد!!!

یعنی دوشب پیش از غروب تاااااااا موقع خواب شاید 4-5بار گریه کرد و بغض، و من انواع جایزه ها رو پیشنهاد دادم، و انواع اخم ها و حتی تهدید، ولی...

این شد که دیشب زیاد به خودم زحمت ندادم(شما بخونید ابهتِ خیالیِ مادرانه ام رو نشکستم!!!)و چندباری پیشنهاد دادم که رد شد!!


میدونم شب قبلش زیاده روی از خودم بود، اما قسمتیش هم برای امتحان رابطه مون بود که نتیجه چندان خوشایند نبود


حدود دوسال پیش هم این همـــــــــــه مقاومت رو دیده بودم، و اون موقع هم میزانش اون هم برای یک بچه دوساله برام عجیب بود

  • مک بس

نظرات  (۱)

گفتم برات ماجرای گل پسر رو!
والا دیگه موندم که این روشو به کسی پیشنهاد بدم یا نه!
الان که کوچولویه من از حربه ی زور مهربانانه استفاده میکنم و کار خودمو میکنم اما مطمئنم بزرگتر بشه از پسش بر نمیام و اصلا مثل پسرک نیست.
آه پسرک عزیزم.. کاش بیشتر قدرت رو میدونستم.. (حالا نمیدونم در صورت قدرشناسی بیشتر باید چه کار میکردم اما خب! احساس میکنم باید حسرتی بخورم لابد..)
پاسخ:
من موندم چرا اینقدر مقاومت میکنه، یعنی هیییییییییییچ روشی جواب نداد، همه تهدیدها رو می پذیره: داروی تلخ، آمپول، ناراحتی یا حتی قهرِ من و ...
این بیشتر متعجبم میکنه که دردونه اهل لجاجت یا مقاومت تا این حد نیست، یعنی فقط یه بار دیگه چنین مقاومتی ازش دیدم
البته شایدم هست، و در موقعیت های دیگه من درست رفتار کردم که کِش پیدا نکرده، و الان رفتار من درست نیست!که به نتیجه مطلوب نمیرسم
الان هم تصمیم گرفتم دیگه بهش نگم، فقط هی بیام و برم و سرم خالی کنم تو بینی خودم:دی


+آره مهم اینه که حسرت بخوری، ما مادرها بالاخره یه راهی براش پیدا میکنیم:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">