منه ی من!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۲/۰۹
    722
  • ۰۲/۰۱/۳۰
    721
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    720
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    719
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    718
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    717
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    716
  • ۰۱/۰۳/۰۹
    715
  • ۰۱/۰۲/۱۱
    714
  • ۰۱/۰۱/۳۱
    713
آخرین نظرات
  • ۱۹ دی ۰۰، ۱۳:۲۱ - دچارِ فیش‌نگار
    :)

351

سه شنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۵، ۱۰:۲۳ ق.ظ

و..

معده ام حسابی دردسرساز شده:((

  • مک بس

نظرات  (۵)

  • مردی بنام شقایق ...
  • سلام

    بِکِشیدش بندازید دور

    منم دندونم حسابی دردسرساز شده بود همین کارو باش کردم خوب شد :)))
    پاسخ:
    سلام
    به راه حلتون فکر میکنم:)
    البته مشخصه به هزینه های ایمپلنت فکر نکردین که خیال می کنید خوب شدین:دی
    سلام
    ای بابا چرا؟
    از داروها استفاده کردید؟ داروهای گیاهی رو امتحان کردید؟ جوشونده ی شیرین بیان خیلی برای معده درد مفیده
    پاسخ:
    سلام
    بله داروها رو استفاده کردم، بهتر هم شده بود، این وسط یه مسمومیت ویروسی به جانم افتاد که امیدوارم نصیب هیچ کس نشه، که همه چی رو بهم ریخت
    دکترم گفته این ماه اگه داروها جواب نده، باید آندوسکوپی برم
    که من به دلایلی نمیخوام این کارو بکنم:(

    راستش نه، ولی درصددم که استفاده کنم، ممنون از پیشنهادتون، حتما امتحان میکنم:)
  • ملکه بانو
  • چرا؟
    معده درد دارین؟
    پاسخ:
    بلی
    بسیار:(
    من انواع و اقسام داروهای گیاهی رو برای معده استفاده کردم
    یه سری به طب سنتی بزن. شاید جواب داد
    پاسخ:
    امیدوارم که جواب بده
    ان شاء الله
    پاسخ:
    ان شاءالله :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">