منه ی من!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۲/۰۹
    722
  • ۰۲/۰۱/۳۰
    721
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    720
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    719
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    718
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    717
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    716
  • ۰۱/۰۳/۰۹
    715
  • ۰۱/۰۲/۱۱
    714
  • ۰۱/۰۱/۳۱
    713
آخرین نظرات
  • ۱۹ دی ۰۰، ۱۳:۲۱ - دچارِ فیش‌نگار
    :)

408

دوشنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۵، ۱۱:۲۳ ق.ظ

این روزها خیلی به آنی بودن زندگی فکر میکنم

اینکه ممکنه حتی دقیقه بعد سالم نباشم، یا حتی نباشم، زندگیم تغییر کرده باشه، یا اطرافیانم!!


مراجعه کننده ای که مشخصه صورتش سوخته جلوم ایستاده، و من به این فکر میکنم، لحظه  قبل از وقوع حادثه چه شکلی بوده، یا زندگیش چطوری بوده، شاید حتی به ذهنش هم خطور نمیکرده ثانیه ای بعد، یا روزهای بعد باید متفاوت زندگی کنه



پ.ن. گاهی فقط صدقه آدم رو آروم میکنه:))

  • مک بس

نظرات  (۳)

  • ملکه بانو
  • منم گاهی بهش فکر می کنم
    باورت میشه منم هممیشه به این چیزها فکر میکنم!
    که زندگی قبل و بعدش چطوری بوده!
    لحظه ی قبل به چی فکر میکرده، لحظه ی وقوع، یا خبر بد گرفتن، اصلا تا کی امید به بهبود داشته و امثالهم!
    :(
    پاسخ:
    من چند روزیه خیلی ذهنم درگیره، بیشتر برای خودم
    این مراجعی که اومد ذهنم درگیرتر شد
    :))
    پاسخ:
    :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">