منه ی من!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۲/۰۹
    722
  • ۰۲/۰۱/۳۰
    721
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    720
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    719
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    718
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    717
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    716
  • ۰۱/۰۳/۰۹
    715
  • ۰۱/۰۲/۱۱
    714
  • ۰۱/۰۱/۳۱
    713
آخرین نظرات
  • ۱۹ دی ۰۰، ۱۳:۲۱ - دچارِ فیش‌نگار
    :)

420

سه شنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۵، ۱۱:۳۹ ب.ظ

دوتا بلوز با رنگ های روشن و تیره خریدم، مامان روشنه رو برداشت و من روم نشد بگم خیلی دوسش دارم:/

***

خواهرزاده ام وسیله‌ای رو از خونه ما برده،به خواهرم میگم بیارش لازم دارم،میگه کار نمیکنه که!!

 میگم سالم بود..

و روم نمیشه بگم لازم دارم یا درستش کن،یا...



کی میخام این اخلاقمو کنار بذارم:(((

  • مک بس

نظرات  (۴)

اولی که اخلاق بدی نیست اصلا. خوب کردی فقط نیت مهمه! سعی کن سریع  نیته رو الهی کنی اگر نشد اخلاقتو کنار بذار!
دومی! بستگی داره به خواهرت و مدلش!من باشم میگم چون خواهرم هم باشه میگه! اما اگراون از اونایی باشه که نمیگه منم نمیگم! :|
فکر کنم منم باید اخلاقموکنار بذارم
پاسخ:
اولی: راستش من اصلا تعارف نزدم، که بعدش نیتمو الهی کنم:دی
دومی: خب خواهرم میگه، و من به همین خاطر که با کسی که خودش راحته، راحت نیستم از دست خودم ناراحت شدم، البته کاملترش اینه که خواهرزاده ام بی اجازه اون وسیله رو برداشته بود، و اینکارو چندبار انجام داده، ولی خب چون بچه اس من چیزی نگفته بودم، حتی سری قبل که اسباب بازی دردونه رو برده بود و تقریبا خراب پس آورد:( و این سری هم، حتی سراغی از اسباب بازی دردونه که برده نگرفتم، فقط وسیله رو گفتم که ..
خب تقصیر از خودمه، یا واقعا باید رله باشم و برخورد کنم، یا اگر برام مهمه نشون بدم
البته خداییش خواهرم هم خیلی هوای دردونه رو داره، و به ندرت خونه شون که میریم دردونه رو محدود میکنه(البته بچه های خودش هم همینطورن، یعنی آزادی مطلق دارن و این نیست که بگم خونه اش تمیز و مرتبه و به دردونه اجازه میده هرکار خواست بکنه، یا بچه هاش اسباب بازی خراب نمیکنن و به دردونه اجازه میده هرطور دوست داره بازی کنه و ...) با این حال من همیشه به دردونه تذکر میدم که باید اجازه بگیره یا مراعات کنه


جواب کامنتِ پست بیشتر از خود پست شد:دی
چقدر بد
پاسخ:
اخلاق من؟
خب اگه دوست نداشتی بدی به مامانت اصلا نباید نشونش می دادی یا یه موقع می پوشیدی می گفتی اینو برای خودم خریدم...
در مورد دومی هم من خیلی وقتا تو شوخی میگم...
البته به نظرم بد نیست یکمی تغییر روی بدی و چیزایی رو که برات مهمه بروز بدی
پاسخ:
خب سلیقه مامانم خیلی خاصه، انقدر که من در هیچ شرایطی ریسک خرید لباس براش رو نمیکنم، از خرید امدم، خریدهامو دید و ...

با توصیه ات هم موافقم
  • روح اله مرتضوی نیا
  • سلام 
    مطالب شیرین و خودمونیه 
    پاسخ:
    سلام
    خوش آمدید
    ممنون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">