منه ی من!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۲/۰۹
    722
  • ۰۲/۰۱/۳۰
    721
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    720
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    719
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    718
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    717
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    716
  • ۰۱/۰۳/۰۹
    715
  • ۰۱/۰۲/۱۱
    714
  • ۰۱/۰۱/۳۱
    713
آخرین نظرات
  • ۱۹ دی ۰۰، ۱۳:۲۱ - دچارِ فیش‌نگار
    :)

448

چهارشنبه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۶، ۰۸:۲۳ ق.ظ

به کادو خریدن نرسیدم، ولی ناهار مورد علاقه اش رو پختم و کیک و ژله درست کردم و یه هویی شب رو کردم:دی

جالبیش این بود که تصور میکرد ژله ها برای خودمون نیست:))


گرچه از صبح تا شب یه سره راه رفتم و حسابی خسته شدم، و گرچه ذوق زدگی چندانی از طرف ایشون ندیدم، ولی راضی ام

  • مک بس

نظرات  (۶)

خیلی هم عالی:)
همسرجان ما هم در کمال خوش شانسی من دیروز رفتن سرکار و من تونستم برم خرید و کیک درست کنم و قایمش کنم:)
البته طبیعتا خودم از سورپرایز کردن بیشتر ذوق کردم تا ایشون!
پاسخ:
آفرین کدبانو:)
چه شباهتی:))
فکر می کنم ذوق زده نشدن اقایون از ویژگی های عمومیشونه خخخ
من که امسال حتی تصمیم هم نگرفتم که سوپرایزش کنم یا کار خاصی انجام بدم فقط بهش کادو دادم. اونم طبق معمول فرقی به حالش نداشت /:
پاسخ:
آره گویا
من تقریبا هرسال یه جوری سورپرایزش کردم، خصوصا روز تولدش، امسال روز تولدشون حس وحال خوبی نداشتم، ولی روز مرد، هم حسم بهتر بود، هم به خاطر مولود این روز، آدم انرژی مضاعف میگیره:)
فرق که داره مطمئنا، حداقلش اینه که اگر چنین شرایطی رو در جایی دیگه دیدن، حتی یک ثانیه هرحس بدی نداشته باشن، حتــــــــی اگه باتوجه به مردبودنشون واقعا براشون مهم نباشه
یا حتی اگه مردهامون واقعا براشون مهم نباشه، برای بچه ها حتما هست، این انرژی مثبت حتما بازخورد خواهد داشت، ولو در سالیانی دور:)

حالا خوبه خودمم از ذوق نکردن آقای همسر شاکی بودم و هستم، بعد برای شما اینهمه فلسفه بافتم:دی
همونم خوبه و عالی
پاسخ:
سپاس از دلگرمیتون:)
کلا ما خودمون بیشتر حال می کنیم تا همسرامون
پاسخ:
آرههههههههههههههههه:)))
سلام نکردم ببخشید 
سلام:) 
و اینکه 
تو کامنت منتظر نوشتید فرق که مطمئنا می کنه ..... بقیه شو نفهمیدم!
میشه توضیح بدید؟
پاسخ:
سلام به روی ماهت:)


راستش به نظر من هرچند هم مرد واکنش نشون نده، باز یه جایی از ذهنش میمونه، حداقلش اینکه اگه شنید یا دید زنی برای مردش چنین کاری کرده، به خودش مغرور بشه که زن من هم از این کارها میکنه، حتی اگه بروز نده
چه اینکه خودمون هم همینطوریم، داشته هامون رو نمیبینیم، و فقط نداشته هامون رو میبینیم، یا رفتار خودمون رو ندیده، رفتار طرف مقابل رو رصد میکنیم

علاوه براین، با فرض اینکه این کارها هیــــــــــــــــچ اهمیتی برا همسر نداشته باشه، شور و اشتیاق ما میتونه به بچه ها منتقل بشه، خصوصا برای روز هایی مثل روز مرد که از نظر مذهبی هم دلیل برا خوشحالی و شور و شوق هست
و من مطمئنم اگر چه سالهایی دور، ولی این محبتی که توی خونه جاری میشه، به خودمون بر خواهد گشت
متشکرم 
پاسخت عالی بود :*
چون خودمم فکر کردم ولی خواستم بدونم از یه خانم متاهل :)
پاسخ:
خواهش میکنم
بعله، میدونم شما خودتون استادی:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">