منه ی من!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۲/۰۹
    722
  • ۰۲/۰۱/۳۰
    721
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    720
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    719
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    718
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    717
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    716
  • ۰۱/۰۳/۰۹
    715
  • ۰۱/۰۲/۱۱
    714
  • ۰۱/۰۱/۳۱
    713
آخرین نظرات
  • ۱۹ دی ۰۰، ۱۳:۲۱ - دچارِ فیش‌نگار
    :)

475

سه شنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۲:۴۱ ب.ظ

من کلا آدم رقابتیی نیستم، نه اینکه عملکردم برام مهم نباشه، ولی اهل مقایسه نیستم، همیشه سعی کردم بهترین باشم، ولی بهترینِ توانم


درمقابل مامان همیــــــــشه در حال مقایسه است: خودش با مامانش، و ما با بچه های همسایه ها، خاله ها، دایی، عمو ، عمه و ...

به روزترینش هم دیروز که منو مقایسه میکرد با دخترِ همسایه که در خونه داری کمک مادرش میکنه، با اینکه میره سرکار

ولی خب نگفت اولا ایشون مجرده!! دوما ساعت کاریش حداقل 2-3ساعت از من کمتره، و سوما از نظر قوای بدنی قابل مقایسه با من نیست


دیگه واقعا حالم بد میشه، مقایسه رو که شروع میکنه دیگه هیچی نمیشنوم، حتی گلایه های به حقش رو:((

  • مک بس

نظرات  (۲)

قسمت اول متن شما یکی از نشانه های علمی اعتناد به نفس و عزت نفسه 
تبریک میگم :) 

پاسخ:
سپاسگذارم:)

وقسمت دوم؟؟   :دی
تو کجا میری یهو غیب میشی!؟ :)))
پاسخ:
مراجعه کننده میاد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">