منه ی من!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۲/۰۹
    722
  • ۰۲/۰۱/۳۰
    721
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    720
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    719
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    718
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    717
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    716
  • ۰۱/۰۳/۰۹
    715
  • ۰۱/۰۲/۱۱
    714
  • ۰۱/۰۱/۳۱
    713
آخرین نظرات
  • ۱۹ دی ۰۰، ۱۳:۲۱ - دچارِ فیش‌نگار
    :)

483

چهارشنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۴۰ ق.ظ

دقت کردین این چندسال اخیر، جُک های زیادی در مورد ماه رمضان میشنویم؟؟

قبلا ها مد نبود!! اوایل برام دوست نداشتنی بود، الان حتی خودم هم فوروارد میکنم

ولی حس میکنم بی هدف نیست، قداست این ماه های سالهای اخیرم کم شده:(

 و چه بدتر که بچه هامون با همین به اصطلاح فکاهی ها بزرگ میشن:(

  • مک بس

نظرات  (۲)

موافقم
پاسخ:
سپاس:))
من درجا پاک میکنم. اگه بشه تذکر میدم که نفرستن دیگه
پاسخ:
براوووووووووو

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">