منه ی من!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۲/۰۹
    722
  • ۰۲/۰۱/۳۰
    721
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    720
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    719
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    718
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    717
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    716
  • ۰۱/۰۳/۰۹
    715
  • ۰۱/۰۲/۱۱
    714
  • ۰۱/۰۱/۳۱
    713
آخرین نظرات
  • ۱۹ دی ۰۰، ۱۳:۲۱ - دچارِ فیش‌نگار
    :)

497

پنجشنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۶، ۰۸:۱۴ ب.ظ

ممنون بابت کامنتهای خوب پست قبل

ولی گیر من جایی دیگه است:(


راستش من وقتی خودم باشم و دردونه، شاید حتی اقرار آمیز دردونه رو ترجیح میدم،که میدونم اشتباهه،حداقل تا این حدش.    ولی با این قسمت ماجرا خیلی مشکل ندارم

مشکلم وقتی رخ میده که آقای همسر وظایف پدرانه اشو رو به درستی انجام نمیده(به هر دلیل) و من یا باید اون وظیفه رو انجام بدم،صرفا برای اینکه دردونه آسیب نبینه

یا صبر کنم و به آسیب روحی یا جسمی که دردونه میبینه توجه نکنم،تاااا شاید اقای همسر از روی اجبار هم که شده اون کار رو انجام بده،حتی ناقص، یا حتی انجام نده


  • مک بس

نظرات  (۳)

من میخوام خانم معلم باشم خب! خخخخخ!

+من نفهمیدم چی به چی شد!
پاسخ:
نمیدونم چطور توضیح بدم،فک کنم باید مثال بزنم
که با گوشی نمیتونم،دراولین فرصت میام میگم

+ممنون دوست معلم و خوبم


بعد نوشت: خب یه نمونه اش پارک رفتن دردونه است، من یا باید خودم دردونه رو قانع کنم که به چه دلیل مثلا امروز نمی تونیم بریم پارک، یا باید خودم ببرمش یــــــــــــــــا صبر کنم بارها و حتی گاهی چندروز به آقای همسر اصرار کنه و حتی گریه، تا ایشون ببردش ، و در عین تمام این مدت نگرانش باشم و یک بار درمیون با دست و پای زخم بیاد که آقای همسر حواسش نبوده افتاده، یا یکی زدتش یا ....
مسلمه در حالت اولت خودم اذیت میشم، و دردونه آسایشش رو میکشه
و در حالت دوم، من تا اندازه ای آسوده میشم، ولی دردونه بابت بی توجهی آقای همسر اذیت میشه، تـــــــا شابد بالاخره بعد از مدتها رفتار آقای همسر مثل من دلسوزانه بشه، و البته شاید هم هیچ وقت نشه:/
والا نمیدونم منظور از وظایف چی هست. ولی از این لحاظ کارِ خوبی میکنین. بچه بذارید خوب و سالم بزرگ بشه، البته خیییلی هم دیگه خودتون رو لازم نیست اذیت کنید.
پاسخ:
مشکل همین جاست که تقریبا هیچ بچه ی تک والدی، خوب و سالم بزرگ نمیشه:((
ببین کلا آقایون توجه و دلسوزیشون خیلی کمتر از ماست. نباید توقع داشته باشی رفتار همسرت مثل تو باشه
مثلا پارک بردن بچه ها کلا با منه. چی بشه آقای همسر بچه ها رو پارک ببره! البته میدونم با توجه به این که کارمندی خیلی یخت میشه برات
ولی خوب به نظرم پذیرش این اخلاق همسرت برات آرامش بیشتری میاره
پاسخ:
حرفت رو قبول دارم، ولی قبول کردن این اخلاق یعنی افزایش مسئولیت، و من شاید از نظر روحی مشکلی برام پیش نیاد(شاید)ولی از نظر جسمی واقعا کم میارم
و البته این قضیه وقتی برام بغرنج تر میشه که به این فکر میکنم که دختر بایــــــــــــــد رابطه خوبی با پدرش داشته باشه، و این رابطه تو خونه ما هنوز شکل نگرفته
و یه البته دیگه اینکه این رفتار به نظرم تو نسل بعدی هم نهادینه میشه!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">