منه ی من!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۲/۰۹
    722
  • ۰۲/۰۱/۳۰
    721
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    720
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    719
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    718
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    717
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    716
  • ۰۱/۰۳/۰۹
    715
  • ۰۱/۰۲/۱۱
    714
  • ۰۱/۰۱/۳۱
    713
آخرین نظرات
  • ۱۹ دی ۰۰، ۱۳:۲۱ - دچارِ فیش‌نگار
    :)

640

يكشنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۷، ۱۱:۳۳ ق.ظ

عجیب احساس روزمرگی میکنم، به نظرم خودمو خیلی درگیر زندگی کردم، انقدر که جایی برای خودِخودم نذاشتم

مدتهاست برای خودم و پیشرفتم کاری نکردم و این اصلا خوب نیست

پست هاتون رو که میخونم که دغدغه های قشنگی ازش برداشت میشه از خودم ناامید میشم:(

کاش میتونستم یه مدت از همه نقشهام بیرون برم و حتی شده 24 ساعت فقط به خودم فکر کنم و اینکه کجام و به کجا میخوام برسم، مطمئنن نتیجه اش در همه نقش هام هم نمود پیدا میکرد...

شاید باید انقلاب کنم:/

ولی مثل همه تنبل ها منتظر شنبه مانده ام!!

  • مک بس

نظرات  (۲)

یادمه یه بار گفتم دلم یه وقت فراخ می‌خواد برای فکر کردن و برنامه‌ریزی، یکیاز دوستام گفت ذره ذره این وقت  رو جمع کن.
حالا شما هماین کاررو بکن روزی ۱۰،۲۰،۳۰ دقیقه بذار برای فکر کردن، به خصوص صبح‌ها بعد نماز صبح
پاسخ:
بله پستت یادمه، حتی اونجا هم بهت گفتم منم درگیرم
چه پیشنهاد خوبی، ممنون
حالا چرا 640؟ مثلا جرا 639 نه؟
پاسخ:
متوجه منظورتون نشدم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">