منه ی من!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۲/۰۹
    722
  • ۰۲/۰۱/۳۰
    721
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    720
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    719
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    718
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    717
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    716
  • ۰۱/۰۳/۰۹
    715
  • ۰۱/۰۲/۱۱
    714
  • ۰۱/۰۱/۳۱
    713
آخرین نظرات
  • ۱۹ دی ۰۰، ۱۳:۲۱ - دچارِ فیش‌نگار
    :)

695

يكشنبه, ۱۹ دی ۱۴۰۰، ۱۰:۰۲ ق.ظ

همیشه سعی کردم از قضاوت کردن دیگران خودداری کنم

نمیگم خیـــــــــلی در این زمینه رو خودم کار کردم که اگه بگم دروغه ولی کلا اخلاقم این نیست که مثل بعضی ها فوری دیگران رو قضاوت کنم، در پیشآمدها هم سعی میکنم منصف باشم، ولی این روزها دقت که میکنم زیاد در ذهنم اشتباه دیگران رو قضاوت یا حتی نگاه کردم:

همسایه ای که نزدیک به ده دقیقه توی کوچه منتظر موندی تا ماشین پارک شده به بدترین شکل ممکنش رو از جلو در برداره و تو بعد از 10 ساعت کار و خستگی حتی با یه تک بوق بهش هشدار ندادی که کارش اشتباهه و اون بدون حتی کوچکترین نگاهی و به دید تو حتی طلبکارانه ماشینش رو برداشته؛

دوستی که ظرف هدیه های یلداییت رو بدون هیچ حرفی پشت در ساختمون گذاشته و رفته؛

ماشینی که به بدترین شکل ممکن و از راست ترین جهت ممکن ازت سبقت میگیره و حتی با بوق ممتدش و حرکات دست و صورت رانندگی تو رو زیر سوال می بره؛

همکاری که بارها احوالپرسیت رو به سردترین شکل جواب میده؛

دوستی که پیام تبریک تولد غافلگیرانه ات رو سین میکنه ولی جوابی نمیده حتی تا چندروز؛

آشنایی که میدونه درگیر بیماری شدی و تا مدتها ازت خبر نمیگیره؛

و...

حتما دلیلی پشت رفتارش هست که در اکثر موارد قسمت ناراحت کننده اش به تو مرتبط نیست

  • مک بس

نظرات  (۲)

  • دچارِ فیش‌نگار
  • واقعا خارج از تحمله این رفتارا. من بودم ناسزا بار تک تک شون میکردم :)

    پاسخ:
    :[

    باششششششششششه شما تحلمت بالا:[
    ولی خدایی من ناسزا نمیدم خودمو میخورم:دی

  • دچارِ فیش‌نگار
  • :| من که گفتم خارج از تحمله

    پاسخ:
    باز زود قضاوت کردم؟؟؟؟:/

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">