منه ی من!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۲/۰۹
    722
  • ۰۲/۰۱/۳۰
    721
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    720
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    719
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    718
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    717
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    716
  • ۰۱/۰۳/۰۹
    715
  • ۰۱/۰۲/۱۱
    714
  • ۰۱/۰۱/۳۱
    713
آخرین نظرات
  • ۱۹ دی ۰۰، ۱۳:۲۱ - دچارِ فیش‌نگار
    :)

713

چهارشنبه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۱، ۱۱:۱۳ ق.ظ

اصولا با مراجع بحث نمیکنم (ذاتا از بحث گریزانم مگر مجبور باشم)

مراجع اومده میگم فلان بخش درخواستت رو خیلی با تاخیر داری انجام میدی، میگه من چندین بار اومدم شما نبودی در بسته بود...           با اینکه تجربه بهم ثابت کرده که نوددرصد بهانه است جوابی نمیدم      انگار که جواب ندادنم طلبکارش کرده باشه، میگه اون موقع شما انگار باردار بودی نبودی اصلا

دیگه صبرم رو لبریز میکنه: میگم برفرض محال من کل دوره بارداریم رو نبوده باشم (که چنین چیزی ممکن نیست) بچه من یکسال و نیمه است! تو این مدت چرا نیومدی

یه کم فکر میکنه میگه: من که نمیدونم یه خانم دیگه اینجا بود بهم گفت...

دیگه جوابش رو نمیدم که آخرش تو مراجعه کردی و در بسته بود، یا در باز بود و یکی بهت گفت من باردارم و نیستم و توهم از شدت علاقه کارت رو انداختی یکسال و نیم بعد که به دست مبارک من انجام بشه!

 

 

 

پ.ن.باید عادات اخلاقیم رو تغییر بدم

  • مک بس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">