منه ی من!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۲/۰۹
    722
  • ۰۲/۰۱/۳۰
    721
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    720
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    719
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    718
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    717
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    716
  • ۰۱/۰۳/۰۹
    715
  • ۰۱/۰۲/۱۱
    714
  • ۰۱/۰۱/۳۱
    713
آخرین نظرات
  • ۱۹ دی ۰۰، ۱۳:۲۱ - دچارِ فیش‌نگار
    :)

699

دوشنبه, ۲۷ دی ۱۴۰۰، ۱۲:۰۵ ب.ظ

چقدر به قانون جذب معتقدید؟

من دیگه دارم ازش خسته میشم البته از جنبه منفیش

طرف بچه اش بی نهایت جیغ میکشه، من حتی از ذهنم نمیگذره که چه بد که بچه جیغ میکشه، یا چرا جیغ میکشه، یا چرا مادرش ساکتش نمیکنه و ... هزاران فکری که میشه کرد، تنها از ذهنم میگذره که مثلا بهار بچه همسایه بالاییه که جیغ میکشه

به ساعت نکشیده خودم از صدای جیغ های دردونه یا نازدونه روانی میشم

فلانی فلان بیماری رو داره، و من فقط عین همین عبارت به همون سرعتی که میشنوم یا میخونم از ذهنم عبور میکنه، بدون هیچ عقبه ای

به هفته نکشیده درگیرش میشم

و ...

 

پ.ن. حتما تا حالا جکش رو شنیدید:)

  • مک بس

نظرات  (۱)

  • تار و پود √
  • نه جوکش چیه؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">