منه ی من!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۲/۰۹
    722
  • ۰۲/۰۱/۳۰
    721
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    720
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    719
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    718
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    717
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    716
  • ۰۱/۰۳/۰۹
    715
  • ۰۱/۰۲/۱۱
    714
  • ۰۱/۰۱/۳۱
    713
آخرین نظرات
  • ۱۹ دی ۰۰، ۱۳:۲۱ - دچارِ فیش‌نگار
    :)

10

شنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۴، ۱۰:۲۵ ق.ظ

بایـــــد به مرد القا کنی که نیروی برتره!

من چ دیر اینو فهمیدم:(


پ.ن. سرکار چطور اینو به کار بگیرم؟؟ اصلا میشه؟؟؟!!!!

  • مک بس

نظرات  (۴)

:/
اتفاقا در مقابل اینجور مردا که برتریشون تو زور بازوشون زن خیلییییییی برتره
پاسخ:
سلام
نه، من منظورم این نبود، منظورم در روابط شخصی بود-خصوصا از نوع متاهلانه اش:)_که در مقابل القای این حس، پشتیبان خوبی باشن
اما، در مقابل جاه طلبی های مردوانه، بله باید ایستاد

بعلهههههههههههههههه.
هی من میگم هی تو بگو نه! اینو که من بارها گفتم...هیچوقت دیر نیست از نازکردن های کوچولو و آخ کمرم و آخ دستم شروع کن! خخخخخخ!


+این کد ارسال نظر رو هم لطفا بردار! زحمته واقعا. این کدی که باید بزنیم تا کامنت رو ارسال کنیم.
پاسخ:
بذااااااار دهنم بسته باشه هااااااااااا:دی
وقتی ناز کنی و خریدار نداشته باشه، اونوقت باید چه کار کرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
البته قبول دارم خودم توی رفتار امروزش خیلی تاثیر داشتم، ولی خب تاثیر تربیتش رو هم نمیشه نادیده گرفت

+باوشه:)

بعد تازه اسم وبت غلط املایی داره که! اگه منظورت آینه ی منه، آینه میشه mirror
یه r کم گذاشتی خواهر!
پاسخ:
:دی
میخاستم فقط دقت تو رو بسنجم خواهر:دی
خب خوشحالم که از این آزمون سنجش دقت سربلند بیرون اومدم :)
ولی به نظرم me in mirror صحیح تر باشه تا i!
خخخخخخ! اینو دیگه مطمئن نیستم حدسم اینه. :دی

پاسخ:
:))
نه دیگه، اینی که گذاشتم نظر همکارمه: لیسانس مترجمیه:)
اصلنش تو چه کار به آدرس داری محتوا را بخون:( ههه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">