منه ی من!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۲/۰۹
    722
  • ۰۲/۰۱/۳۰
    721
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    720
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    719
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    718
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    717
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    716
  • ۰۱/۰۳/۰۹
    715
  • ۰۱/۰۲/۱۱
    714
  • ۰۱/۰۱/۳۱
    713
آخرین نظرات
  • ۱۹ دی ۰۰، ۱۳:۲۱ - دچارِ فیش‌نگار
    :)

29

شنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۴، ۰۸:۰۵ ق.ظ

دیشب تهدید کردم اگه شرایط اینطور پیش بره، از این خونه میرم!!

و البته انقدررررررررر عصبی بودم که حتی اون موقع شب، وسایلم رو جمع کنم!!!


پ.ن. نگران دل مامانم:((

  • مک بس

نظرات  (۱)

نه بابا! پس زدی به سیم آخر!
مخاطبت کی بود؟ مامان یا همسر؟
چی شد بعد؟! :|
پاسخ:
آره، دیشب بدجور کلافه بودم
البته مخاطب مستقیم آقای همسر بود، ولی خواستم غیرمستقیم به مامانم هم بگم- احساس بدجنسی میکنم:(((-
هیچ اتفاق خاصی نیافتاد، در آقای همسر که چیزی مشاهده نشد، مامانم هم اصولا بعدش صداش در میاد، پایان زمانی سکانس هم وروجک بازی دردونه بود، که با تمام اعصاب خوردیم، صدای خنده ام رو بلند کرد:)))


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">