منه ی من!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۲/۰۹
    722
  • ۰۲/۰۱/۳۰
    721
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    720
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    719
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    718
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    717
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    716
  • ۰۱/۰۳/۰۹
    715
  • ۰۱/۰۲/۱۱
    714
  • ۰۱/۰۱/۳۱
    713
آخرین نظرات
  • ۱۹ دی ۰۰، ۱۳:۲۱ - دچارِ فیش‌نگار
    :)

40

چهارشنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۴، ۱۰:۲۶ ب.ظ

چطوری باید کاری رو انجام داد تا ازش درست برداشت بشه؟!!!

از اول،تمام سعیم براین بوده که کارم و مشغولیاتش رو خونه نیارم،خصوصا بعد از دنیا اومدن دردونه

...

و حالا نتیجه این رفتارم،آسون و بی دردسر تلقی شدن کارمه!!!:(((

  • مک بس

نظرات  (۳)

ظرافت و سیاست میخواد که اکثرمون نداریم.
پاسخ:
:((((((((((((
باید از سختیای کارت بگی
پاسخ:
اولا از لحاظ شخصیتی آدمی نیستم که بخوام سختی ها رو بزرگ کنم، یا هییییییی تعریف کنم (برخلاف خیلی از زنها)
دوما محیط کاری من، متاسفانه، به گونه ایه که اگه بخوام حرف بزنم تقریبا هرروز حرف دارم
و سوما میدونی که مردها ظرفیت خاصی دارن، برای ما که اولی به دومی میگه: خب میخای نری؟؟!!
مسائل زیادی هست که باعث میشه من برم سرکار، ولی بدون اونها هم، پاک کردن مسئله که راهش نیست
درسته حق داری ولی سعی کن هرچند وقت یه بار گذرا یه چیزایی بگی که فکر نکنن گل و بلبله اوضاع کارت
پاسخ:
درست میگی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">