منه ی من!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۲/۰۹
    722
  • ۰۲/۰۱/۳۰
    721
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    720
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    719
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    718
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    717
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    716
  • ۰۱/۰۳/۰۹
    715
  • ۰۱/۰۲/۱۱
    714
  • ۰۱/۰۱/۳۱
    713
آخرین نظرات
  • ۱۹ دی ۰۰، ۱۳:۲۱ - دچارِ فیش‌نگار
    :)

59

چهارشنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۴، ۰۸:۳۲ ق.ظ

دیشب خواب دیدم پسردار شدم

انقدر واقعی بود، و اون نوزاد انقدر شیرین، که بیدار شدم باورم نمیشد:(


پ.ن. بعد از دردونه دیگه چنین خوابهایی ندیده بودم

پ.ن.2. چرا اسمش تو ذهنم نموند؟:((

پ.ن.3. هم من، هم آقای همسر، دختر بیشتر از پسر دوست میداریم، ایشون که دوست دارن حتی اگه 5!!!!!تا بچه داشته باشن، دختر باشن:دی

  • مک بس

نظرات  (۳)

چه جالب.. مستر هم خیلی دختر دوست داره اما نمیدونم حاضربود به این قیمت که اصلا پسر نداشته باشه هم ابراز علاقه به دختر بکنه یا نه!
من خودم خیلی برام فرقی نداره. الان که دو تا پسر دارم بی نهایت راضی ام و اصلا حتی فکر نمیکنم کاش یکیشون دختر بود!! اصلا ها!!
تو بارداری دوم هم واقعا 50-50 بودم حتی گاهی ترجیم 51-49 به پسر بودن می شد که همجنس باشند..خیلی برام فرقی نمیکرد..
ولی به بعدی که فکر میکنم میگم اگر دختر باشه خوبه :) ولی نباشه هم مهم نیست! خخخخ!
کلا رو جنسیت بچه زیاد نظری ندارم فقط اولین بچه م دوست داشتم پسر باشه که هست الحمدلله. بقیه دیگه هرچی آید خوش آید ان شالله..
پاسخ:
یعنی به سومی هم فکر میکنی؟؟؟ آفــــــــــــــــــــرین
منم ترجیحم اینه که همجنس باشن، خصوصا اگه قراره دو تا باشن
البته اگه عمری بود و قسمت بود سومی:))) اون دیگه جنسیتش فرق کنه بهتره:)))))
حتی اولی هم برام مهم نبود، چون هرکدوم شیرینی ها ودنیای خاص خودشون رو دارن
  • قاسم قاسمی
  • چه خابایی جالب بود
    یه سر به ماهم بزن
    موفق باشی
    خب من بارداری رو خیلی دوست دارم :) بچه رو هم خیلی دوست دارم.. بعید میدونم سومی رو نیارم بااینکه واقعا گاهی هنوز از یادآوری روز زایمان و وحشتش گریه میکنم...
    پاسخ:
    منم بچه دوست دارم،ولی بارداری رو نه!!
    انقدر که اگه بارداری نبود،الان حتما دومی رو داشتم :-P
    ولی خب ادم بالاخره برا اون علاقهه بارداری رو تحمل میکنه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">