منه ی من!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۲/۰۹
    722
  • ۰۲/۰۱/۳۰
    721
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    720
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    719
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    718
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    717
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    716
  • ۰۱/۰۳/۰۹
    715
  • ۰۱/۰۲/۱۱
    714
  • ۰۱/۰۱/۳۱
    713
آخرین نظرات
  • ۱۹ دی ۰۰، ۱۳:۲۱ - دچارِ فیش‌نگار
    :)

60

چهارشنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۴، ۱۱:۰۳ ق.ظ

این عکسها  برام حس خاصی داشت،  علاوه بر روحانیت و نورررررررررر

آقا
آقا
آقا
آقا
  • مک بس

نظرات  (۲)

فکر کنم اصلا دوست نداشتند ازشون کسی عکس بگیره ولی واقعا قشنگ بود.. یه حسی شاید داشته باشه که من از درک عمقش عاجزم..
قشنگ بود مرسی بابت اشتراکش :)
پاسخ:
فکر نمیکنم بدون اجازه شون منتشر شده باشه
عکس با ضریحشون رو زیاد دیده بودم،ولی این حالت رو نه
خواهش میکنم،قابلی نداشت :-)
نه بدون اجازه که منتشر نشده، منظورم عکس بود. که احتمالا میدونستند عکاس عکس میگیره و دلشون نمیخواسته مثل همه ی ما که وقتی تو حال خودمونیم دوست نداریم کسی چلیک چلیک هی عکس بگیره.
پاسخ:
راستش من از این عکس بوی غربت حس میکنم
شاید چون کمی از سخنانشون در مجلس خ رو خوندم،یا هرازگاهی خبری می شنوم که انگار حادثه ای،در راهه :-(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">