منه ی من!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۲/۰۹
    722
  • ۰۲/۰۱/۳۰
    721
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    720
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    719
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    718
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    717
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    716
  • ۰۱/۰۳/۰۹
    715
  • ۰۱/۰۲/۱۱
    714
  • ۰۱/۰۱/۳۱
    713
آخرین نظرات
  • ۱۹ دی ۰۰، ۱۳:۲۱ - دچارِ فیش‌نگار
    :)

63

شنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۴، ۰۸:۵۳ ق.ظ

دردونه مصره که تو کارها کمک کنه،و نمیشه،یعنی نمی تونه

باکلی دردسر،راضی میشه هروقت به کمکش نیاز داشتم،خبرش بدم


و من میرم به سالهاااااا پیش که خودم چنین احوالی داشتم،انگار همین چندوقت پیش باشه

  • مک بس

نظرات  (۲)

سعی کن کمکش بدی وگرنه بعد یه مدت از سرش میفته دیگه اصلا کمکت نمیکنه
پاسخ:
جدا؟به این جنبه اش دقت نکرده بودم،ممنون که گفتی
آره منم گاهی از بعضی کارهای پسرک میرم به روزگاری دوووووووور اما انگار همین دیروز بوده..
پاسخ:
من به این فکر میکنم که چ زود امروزم هم در اینده همین حالتو خواهد داشت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">