منه ی من!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۲/۰۹
    722
  • ۰۲/۰۱/۳۰
    721
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    720
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    719
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    718
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    717
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    716
  • ۰۱/۰۳/۰۹
    715
  • ۰۱/۰۲/۱۱
    714
  • ۰۱/۰۱/۳۱
    713
آخرین نظرات
  • ۱۹ دی ۰۰، ۱۳:۲۱ - دچارِ فیش‌نگار
    :)

80

شنبه, ۱۴ فروردين ۱۳۹۵، ۰۲:۴۳ ب.ظ

از معرفی کانالها یا سایتهایی که بازی دارن بسیااااار خوشحال میشم:)

کسی می شناسه؟؟

  • مک بس

نظرات  (۴)

منم خیلی دوس دارم
گودزیلامون یه چند تا سایت میره از کامی منم هر چند وقتی میرم:-D 
الان اسمش یادم نیس ازش بپرسم مینویسم براتون:-) 
پاسخ:
ممنون میشم:)
من کانال میشناسم ولی باید صبر کنی هر وقت رفتم سر لپ تاپ پیداشون کنم
پاسخ:
باوووووووووشه، می صبریم:)
http://safire-shadmani.persianblog.ir
این وبلاگه خیلییییی بازیای خوبی داره. حتما یه نگاه بنداز. دست خالی برنمیگردی
پاسخ:
ممنون از راهنماییت:*
Online game تو اینترنت میزنه میاره:-D 

Hopy game
Free online games at Agame.com
 یکی دیگه هم بود پاک شده اونو من بیشتر از این دوتا دوست داشتم 

پاسخ:
من منظورم بازیهایی بود که بشه با بچه انجام داد:)
وگرنه من تا حد امکان اجازه نمیدم سراغ بازی با گوشی یا نت بره، حتی تا اونجایی که بتونم تلویزیون دیدنش رو هم محدود میکنم، تا بیشتر بازی فیزیکی یا فکری بکنه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">