منه ی من!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۲/۰۹
    722
  • ۰۲/۰۱/۳۰
    721
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    720
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    719
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    718
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    717
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    716
  • ۰۱/۰۳/۰۹
    715
  • ۰۱/۰۲/۱۱
    714
  • ۰۱/۰۱/۳۱
    713
آخرین نظرات
  • ۱۹ دی ۰۰، ۱۳:۲۱ - دچارِ فیش‌نگار
    :)

104

شنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۵، ۰۲:۰۶ ب.ظ

گاهی متهم میشم به اینکه زیاد از حد به دردونه اهمیت میدم، نمیدونم شاید تاثیر تربیت برعکس مامانه، شایدم..

نگران اینم که استقلالش رو ناخودآگاه زیرسوال ببرم

همیشه سعی میکنم در حد توانم کنارش باشم (شاید زیاد از حد)، شایــــد چون هیـــــــــــچ وقت چنین حسی رو از طرف مامان دریافت نکردم، و چنین کلامی که "من هستم" رو نشنیدم ازش، این رفتارش شاید باعث شده باشه، مستقل بار بیام، ولی ..

ولی میدونم خیرالامور اوسطها

ولی ندیدم، که بتونم پیاده اش کنم:(((

  • مک بس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">