منه ی من!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۲/۰۹
    722
  • ۰۲/۰۱/۳۰
    721
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    720
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    719
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    718
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    717
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    716
  • ۰۱/۰۳/۰۹
    715
  • ۰۱/۰۲/۱۱
    714
  • ۰۱/۰۱/۳۱
    713
آخرین نظرات
  • ۱۹ دی ۰۰، ۱۳:۲۱ - دچارِ فیش‌نگار
    :)

112

چهارشنبه, ۱ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۹:۳۴ ق.ظ

نتیجه شب قبل (پست110) یه گریه جانسوز در حد رسیدن به هق هق بود، با این بهونه که مامان هم مثل بابا، باهام بازی نمیکنه! به محض رسیدن به خونه

و نتیجه بعدترش بازی تااااا ساعت 1 نیمه شب (البته این وسط یه ساعتی بیهوش شد  ناخودآگاه!!)

و نتیجه بعدترترش: منِ منگِ خوابآلود با کلی کار و نوبت دکتر و مهمونی عصر و ...


  • مک بس

نظرات  (۱)

می شه یه سوال بپرسم آیا؟

اینطور وقت ها به این نتیجه نمی رسید که دیگه سرکار نرید؟

نمی خوام نمک به زخم بپاشم ها! خودم برای آینده خودم و تصمیماتم مرددم!

پاسخ:
بله،میشه :-)
چرا خیلی وقتها به این نتیجه میرسم،ولی خب هرکسی شرایط زندگی،و البته اخلاقیات خاص،خودش رو داره،روی هردو تاکید میکنم
البته من خودم به عنوان یه شاغل،به نظرم خانه داری بهترین کاره برای زن،بی جهت پیامبر کارهای زندگی رو بین حضرات زهرا و علی(ع)به اون شکل تقسیم نکرد
ولی بازهم میگم شماهم باتوجه به شرایط و اخلاقیات خودتون تصمیم گیری کنید،در دنیا هیچ نوشی بدون نیش نیست،با شاغل شدنتون مطمئنا یکسری مزایا به دست میارین،ولی حتما یکسری اسایش ها رو از دست میدین، و بلعکس درمورد خانه داری هم صدق میکنه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">