منه ی من!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۲/۰۹
    722
  • ۰۲/۰۱/۳۰
    721
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    720
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    719
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    718
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    717
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    716
  • ۰۱/۰۳/۰۹
    715
  • ۰۱/۰۲/۱۱
    714
  • ۰۱/۰۱/۳۱
    713
آخرین نظرات
  • ۱۹ دی ۰۰، ۱۳:۲۱ - دچارِ فیش‌نگار
    :)

114

يكشنبه, ۵ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۸:۱۰ ق.ظ

ما و ماجراهای قبل از خواب دردونه، که فکر کنم اگه بخوام روزانه بنویسم برای خودش کتابی بشه!! که شاید خوندنش خنده آور باشه، ولی خب توی موقعیتش یه کم متفاوت میشه:دی


یکی از جدیدترین اتفاقاتی که اخیرا چند دقیقه قبل از بیهوش شدنش رخ میده، یه هو گرسنه شدنشه!!

پ.ن. خیلی وقته شونصدبااااااااااار تشنه اش میشه تا خواب برش غلبه کنه

  • مک بس

نظرات  (۴)

من معمولا تو این شرایط بهانه ها رو از بین می برم.
فقط بهانه ی دستشویی داشتنه که از بین رفتنی نیست. وگرنه آب و خوردنی میارم بدون اینکه متوجه بشه اون گوشه کنارا میذارم. تا بگه گشنمه میدم دستش و میگم زود بخور و بخواب. نباید از اتاق بیاد بیرون وگرنه خواب از سرش می پره و به هدفش نزدیک میشه. اگر چند وقت مداوم اینطوری کنی در نهایت کوتاه میاد. اگرم کوتاه نیاد در هر حال شما چیزی از دست ندادی! :)
پاسخ:
بحث بهونه نیست، خیلی شفاف میگه: من خوابم نمیاد
وگرنه من هم آب و خوراکی میارم، میگه مثلا این کیک رو نمیخام، فلان خوراکی رو میخام، منم میگم برو بردار، یه کم هم شده فعالیتش بیشتر بشه، بلکه انرژیش کمتر بشه:دی
راستش توی این مورد دلم نمیاد بهش سخت بگیرم، شاید هم اشتباه میکنم، ولی دلم نمیاد وقتی خوابش نمیاد، به زور بهش بگم بخواب

آخه آخرش نوشتی "تا خواب برش غلبه کنه" این حس به دست می داد که دردونه همیشه در جنگ با خوابه!
اتفاقا برای خوابیدن باید بچه رو به رکود دعوت کرد! هی بلند شدن و رفتن و اومدن انرژی رو کمتر نمیکنه! :)
برای همین میگن قبل از خواب با بچه ها بازی هیجانی انجام ندین.
پاسخ:
آره دقیقا، در جنگ با خوابه
حتی یه مدته سعی میکنم بهش بفهمونم که این خوابیدن، خوبه، از این جهت که نیرو برای بازی بیشتر پیدا میکنه، چون به نظرم تصورش از خواب، دور شدن از بازیه
حتی یه بار گریه میکرد که من نمیخام بیام روی تخت، اصلا تخت رو بشکنیم و ...
نمیدونم احتمالا اشتباه هم میکنم، ولی ترجیح بسیار عاشقانه ی مادرانه ام!!! اینه که واقعا بیهوش بشه و از روی رضایت خوابش ببره، تا اینکه مثل بچه گی های خودم، مدتی رو نگاه به سقف و دیوار تاریک کنه تــــــــــــــــــا خوابش ببره، گرچه خودم خیـــــــــــــــــلی از این بابت اذیت میشم، و واقعا کمبود خواب اذیتم میکنه!!

تنظیم ساعت خواب خیلی کمک میکنه. هر چند بچه ها کلا از خواب فرارین
پاسخ:
فررررررررررررررراری، یعنی داره گریه میکنه که خوابم نمیاد و خوابش میبره!!!
  • مردی بنام شقایق ...
  • قدیما خانوممون کشتی میگرفتن با بچه موقع خواب!!! آخرشم شکست میخوردن!

    اخیرا یه راهکار خوبی بکار میبریم 80 درصد جواب میده!
    اونم اینکه ما میگیریم میخوابیم!!!!

    دخترمون هم یه نیم ساعتی بعضی وقتا یه ساعتی خودش بازی میکنه تا خسته بشه و بیاد تقاضای شیر خوردن و خوابیدن بکنه!
    اینجوری نه اون اذیت میشه نه ما!

    فقط باید مراقب فک و دماغمون باشیم. تو تاریکی یهو شیرجه میره رو دماغ آدم!!!
    پاسخ:
    اولا خدا حفظش کنه براتون
    دوما: در جواب خانوم لوسی می گفتم دلم نمیاد تنهاش بذارم
    و سوما: دردونه ما حتی اگه به چیزی هم مشغول بشه، ثانیه ای منو چک میکنه، حتی اسباب بازی هاش رو هم با مامان یا بابا میخاد
    چهارما: انشاءالله به زودی شما هم مستفیض میشین:)))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">