منه ی من!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۲/۰۹
    722
  • ۰۲/۰۱/۳۰
    721
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    720
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    719
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    718
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    717
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    716
  • ۰۱/۰۳/۰۹
    715
  • ۰۱/۰۲/۱۱
    714
  • ۰۱/۰۱/۳۱
    713
آخرین نظرات
  • ۱۹ دی ۰۰، ۱۳:۲۱ - دچارِ فیش‌نگار
    :)

118

سه شنبه, ۷ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۸:۵۵ ق.ظ

مادر جوگیری که برای دردونه اش، پازل 80!! تکه میخره:دی


پ.ن. دردونه اخیرا به پازل علاقه نشون میده

پ.ن.2. البته واقعا جوگیر نیستم (حداقل دراین مورد): تعداد تکه های پازل روی جعبه اش قید نشده بود

  • مک بس

نظرات  (۲)

افرین واقعا به این سطح از مهارت رسیده که بتونه درست کنه؟
چه خوب :)
پاسخ:
جان؟ یعنی تصور کردی 80 تکه رو درست کرد
نه، گفتم که با اینکه چندتایی پازل داشت ولی علاقه نشون نمیداد، اخیرا بهتر شده
البته این پازل های یه تکه ایه انگشتی رو دوست داشت، خصوصا میوه هاش رو که دقیقا یادم نیست برای اولین بار کی درست کرد، ولی به نظرم زود بود برای سنش، ولی به شکل های دیگه پازل علاقه ای نشون نمیداد
من به همین خاطر گفتم جوگیر دیگه که تا یه پازل چندتکه ای رو درست کرد، من رفتم 80 تکه ای خریدم:دی
البته بازم میگم اصلا فکر نمیکردم توی اون قوطیه کوچک 80!!تکه پازل باشه
:))
نه این تصور رو نکردم منظورم این بود که میتونه پازل رو خودش درست کنه که حالا رفتی 80 تاشو خریدی؟
پسرک پازل های سی تیکه ای معمولی رو هم من ندیدم تنهایی بشینه درست کنه.
پاسخ:
تنهایی؟؟ نه، دردونه هم خودش نمیره سراغش بچینه، ولی مثلا من کنارش به کارم میرسم، ولی نشون هم میدم که حواسم بهش هست، و تشویقش میکنم
ندیدی نوشته بودم که میگه: من آآآآآآآآآآآآآآآدم میخام!!
برعکس پسرخواهرمن (که قبلاهم بهت معرفی کردم)به طرفه العینی پازل میچینه  و ماز حل میکنه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">