منه ی من!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۲/۰۹
    722
  • ۰۲/۰۱/۳۰
    721
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    720
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    719
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    718
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    717
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    716
  • ۰۱/۰۳/۰۹
    715
  • ۰۱/۰۲/۱۱
    714
  • ۰۱/۰۱/۳۱
    713
آخرین نظرات
  • ۱۹ دی ۰۰، ۱۳:۲۱ - دچارِ فیش‌نگار
    :)

119

سه شنبه, ۷ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۱:۳۶ ق.ظ

از اول ماه، گفتم دردونه بعد از نماز بیاد بغلم باهم دعاها  رو بخونیم

الان عاشـــــــــق این مرحله است، ولی


من بدجور گیرافتادم: انقدر وووووووووول میخوره و شکلک درمیاره و میخنده، که همون یه کلمه ای که توی تنهایی حداقل تلفظش رو میفهمیدم رو هم دیگه متوجه نمیشم!!!!

  • مک بس

نظرات  (۳)

اشکال نداره، عوضش یه خاطره خوب از دعاهای ماه رجب براش به یادگار گذاشتی
پاسخ:
آره خیلی دوست داره، حتی اگه من صداش نکنم، میگه: اااااااااااااا، نمازت تموم شد و با ذوق میاد بغلم
خدا خودش قبول کنه:)
دردونه تون چندسالشه؟
پاسخ:
تقریبا سه سال و نیم
  • مردی بنام شقایق ...
  • سلام

    جالبه

    منم یه شب بعد نماز شروع کردم به خوندن دعای ماه رجب

    دیدم حنانه خانوم نشسته پای جانماز سینه میزنه!!!
    پاسخ:
    سلام
    خدا حفظش کنه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">