منه ی من!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۲/۰۹
    722
  • ۰۲/۰۱/۳۰
    721
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    720
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    719
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    718
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    717
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    716
  • ۰۱/۰۳/۰۹
    715
  • ۰۱/۰۲/۱۱
    714
  • ۰۱/۰۱/۳۱
    713
آخرین نظرات
  • ۱۹ دی ۰۰، ۱۳:۲۱ - دچارِ فیش‌نگار
    :)

128

يكشنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۹:۵۵ ق.ظ

چشم من تنها در یک مورد شوره: و اون هم دردونه است!!!!

یعنی امکان نداره از ذهنم رد بشه که مثلا چه عجــــــــــب دردونه یه گاز به فلان خوراکی زد، و گاز دومی زده بشه و ...

حتی سعی میکنم اصلا نگاه نکنم، ولی ذهنه دیگه، راه خودشو میره!!!  :(((

  • مک بس

نظرات  (۲)

  • مردی بنام شقایق ...
  • سلام

    یکم تمرین کنید

    مثلا هی تکرار کنید دردونه چقدر میخوابه!!!
    چقدر غذا میخوره!!!
    چرا اصن شیطونی نمیکنه!!!

    ازین نعمتی که خدا داده استفاده کنین دیگه:)
    تهدید هارو به فرصت تبدیل کنین.

    +
    بی زحمت چند تا جمله هم واسه ما بفرمایید

    مثلا فلانی چقدر درآمدش کمه!
    پاسخ:
    سلام
    متوجه منظورتون نشدم!!باید روش فکر کنم


    +
    عرض کردم که فقـــــــــــــط درمورد دردونه جواب میده، اونم از همون نوعیش که گفتم!!!!
    محض امتحان: شما چقدر درآمدتون کمه؟؟!!!!!!
    نتیجه اش رو ضامن نیستم هااااااااااااااااااااا:دی
    منم همینطورم :|
    پاسخ:
    این چشم زدن از روی محبته
    چون یه جای دیگه از یه مادر دیگه هم خوندم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">