منه ی من!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۲/۰۹
    722
  • ۰۲/۰۱/۳۰
    721
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    720
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    719
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    718
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    717
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    716
  • ۰۱/۰۳/۰۹
    715
  • ۰۱/۰۲/۱۱
    714
  • ۰۱/۰۱/۳۱
    713
آخرین نظرات
  • ۱۹ دی ۰۰، ۱۳:۲۱ - دچارِ فیش‌نگار
    :)

135

دوشنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۰:۲۸ ق.ظ

آشپزی داره یه مسئله سخت میشه برام!!!

اینکه باید نهار و شام رو همزمان درست کنم، و اینکه باید ذائقه بسیار متفاوت آقای همسر، دردونه، و مامان رو همزمان در نظر بگیرم، کارم رو سخت کرده!!

و بدتر اینکه طبق قانون نانوشته ی اکثر آدمها: در شرایط مطلوب تشکری نمیبینم، اما به محض تکراری بودن، یا به هردلیل نا مطلوب شدن طعمش، تذکرات لازم رو از سه جهت دریافت میکنم


پ.ن.روز ما تقریبا از ساعت 6!! آغاز میشه و تا حدودای 11 (که رسما انرژیم ته میکشه)، اصولا دوساعتش به آشپزی میگذره، یک ساعت هم شام خوردن دردونه طول میکشه، اون دو ساعت هم یا به پارک رفتن میگذره، یا کارهای خونه


پ.ن.2.من خودم هم از این قانون نانوشته استفاده میکنم؟!!

  • مک بس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">