منه ی من!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۲/۰۹
    722
  • ۰۲/۰۱/۳۰
    721
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    720
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    719
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    718
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    717
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    716
  • ۰۱/۰۳/۰۹
    715
  • ۰۱/۰۲/۱۱
    714
  • ۰۱/۰۱/۳۱
    713
آخرین نظرات
  • ۱۹ دی ۰۰، ۱۳:۲۱ - دچارِ فیش‌نگار
    :)

136

دوشنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۰:۳۵ ق.ظ

دیشب توی گروهی، عکس ژلهِ خودم رو یکی فرستاد که چه خوشگله! :))

البته اعتراف کرد که از یه گروه دیگه دزیده!!:)


پ.ن. این پست در راستای کم کردن بار غرولندهای چند پست اخیر ارسال شد:دی


  • مک بس

نظرات  (۲)

چه هیجان انگیز :)
پاسخ:
آره:))
هرچی فکر کردم دلم نیومد توی ذوقش بزنم

  • مردی بنام شقایق ...
  • هه

    واسه ما هم پیش اومده!

    یه بنده خدایی تو یه گروهی یکی از شعرای مارو فرستاد!!!

    بعد کلی همه بحبح چحچح کردن و از طرف تعریف کردن.

    اون بنده خدا هم به خودش گرفت واقعا!!!!
    پاسخ:
    البته این هم گروهی ما کمی متفاوت بود
    هم گفت که عکس از خودش نیست
    هم اینکه توی گروهی فرستاد که قبلا خودم فرستاده بودم، یعنی ممکنه سایر گروه هم متوجه شده باشن:)
    انصافا، منصف تر از بنده خدای طرف شما بوده:)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">