منه ی من!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۲/۰۹
    722
  • ۰۲/۰۱/۳۰
    721
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    720
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    719
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    718
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    717
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    716
  • ۰۱/۰۳/۰۹
    715
  • ۰۱/۰۲/۱۱
    714
  • ۰۱/۰۱/۳۱
    713
آخرین نظرات
  • ۱۹ دی ۰۰، ۱۳:۲۱ - دچارِ فیش‌نگار
    :)

137

دوشنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۱:۱۴ ق.ظ

دوروزقبل با دردونه رفتیم آرایشگاه (دو ساعت و نیم وقتمون رو گرفت، راهش هم بسیییییییی دور بود)با اینکه موهاش بلند شده، چون خودش نخواست براش کوتاه نکردم

دیروز: رسیدم خونه، دردونه درو باز کرده، خشکم زد: موهاش انقدر کوتاه شده که جلوش شده مثل این زن های مصری توی فیلمهای قدیمی که چتری صاف میریزن توی صورتشون

دردونه موهاش فره،فر که میخوره که دیگه...


بعد از نیمساعت و کلی کلنجار با خودم، به مامان میگم: خب من دیروز برده بودمش آرایشگاه، نمیخاستم موهاش رو کوتاه کنم

میگه: من کوتاه نکردم، فقط جلوهاش رو زدم!!!!!!!!!


گاهی حتی این برخوردهای به ظاهر ساده، کل روزم رو دگرگون میکنه

  • مک بس

نظرات  (۲)

خخخخ
خوشم اومد :))
البته بلند خوبه ;-)
پاسخ:
:)
  • مردی بنام شقایق ...
  • دختر باید موهاش بلند باشه

    ولی خب فرفری که میشه دیگه نمیشه کاریش کرد!

    ناچار میشیم رضایت بدیم به کوتاه کردنش!!!
    پاسخ:
    بله
    حنانه خانوم شما هم موفرفری هستن ؟؟
    اتفاقا من که میبرمش، خود آرایشگرها منصرفم میکنن، که موهای به این قشنگی، چرا میخای کوتاه کنی!:)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">