منه ی من!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۲/۰۹
    722
  • ۰۲/۰۱/۳۰
    721
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    720
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    719
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    718
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    717
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    716
  • ۰۱/۰۳/۰۹
    715
  • ۰۱/۰۲/۱۱
    714
  • ۰۱/۰۱/۳۱
    713
آخرین نظرات
  • ۱۹ دی ۰۰، ۱۳:۲۱ - دچارِ فیش‌نگار
    :)

138

چهارشنبه, ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۹:۱۳ ق.ظ

چرا بعضی ها دروغ به بچه رو دروغ به شمار نمیارن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • مک بس

نظرات  (۳)

برای اینکه بچه به قصد دروغ گفتن دروغ نمیگه.
البته به سنش بستگی داره. از سن پنج و شش سال به بعد شاید بچه ها بخوان که واقعیت رو مخفی کنن ودروغ بگن وگرنه زیر اون سن بیشتر خیال پردازیهاشونو میگن. حتی اگر نتیجه ش تحریف واقعیت باشه.
پاسخ:
من منظورم دروغ گفتن به بچه است، نه دروغ شنیدن از بچه

بالاخره منم یه سوتی از تو گرفتم(آیکون شیطان خندان)
عهههههه! من خوندم دروغ یه بچه! نه دروغ به بچه!
باشه دلت به همین سوتی ها خوش باشه ما که بخیل نیستیم! خخخخخ!
پاسخ:
:))))))))))))))))
  • مردی بنام شقایق ...
  • همینکارارو میکنن که بچه ها هم دروغ رو یاد میگیرن دیگه!

    خودتون استادید و میدونید که دروغ برای بچه ها تعریف نشده اس!
    ینی یه چییزیه که به مرور از بزرگترا یاد میگیرن!!!


    ما تو خونه خیلی رعایت میکنیم ولی بازم!
    مثلا موقع غذا خوردن میگن بخور تا بهت ماست بدم!
    میگم خب شما که ماست نمیخوای بدی برای چی میگی؟!
    میگن خب میخوام بخوره!

    منم رفتم یه کاسه ماست ریختم گذاشتم جلوش!(البت بعد غذا)
    یه حالی کردا! تا آرنج میرفت تو ماست و میومد بیرون. سر و کله و همه جاشو ماستی کرد!

    خانومم گفت چرا همچینش کردی؟ میگم تا دیگه به بچه دروغ نگی!

    پاسخ:
    من خودم خیلییییییییییییی تاکید داشتم که اصلا با این واژه آشنا نشه، حداقل حالا حالاهاااااااااااا، چه برسه به کاربردش:(
    ولی خب!!
    البته آقای همسر رو ملزم به رعایت کردم، ولی بزرگترها دیگه از دایره کنترل ما خارجند!!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">