منه ی من!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۲/۰۹
    722
  • ۰۲/۰۱/۳۰
    721
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    720
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    719
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    718
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    717
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    716
  • ۰۱/۰۳/۰۹
    715
  • ۰۱/۰۲/۱۱
    714
  • ۰۱/۰۱/۳۱
    713
آخرین نظرات
  • ۱۹ دی ۰۰، ۱۳:۲۱ - دچارِ فیش‌نگار
    :)

150

دوشنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۰:۳۵ ق.ظ
کاش یکی دلایل عقلی کافی برام بیاره که چرا بچه نسبش رو از پدر ارث میبره؟
یا چرا حضانت بچه با پدر میشه؟
حالا حتی اینها هم باشه، ولی نه بی قید و شرط
در شرایط برابر، حقوق هم باید برابر باشه، نباید؟؟؟
  • مک بس

نظرات  (۳)

نسب! :دی

اینا همه ش خوبه من با این موضوع مشکل دارم که ولایت پدربزرگ پدری هم ارز ولایت پدره!
ینی در حدی که اگر دختر بخواد ازدواج کنه، پدرش مخالف باشه، اما پدربزرگ پدری موافق باشه میتونه ازدواج کنه! :|
نظر مادرشم که کشک و زرشک!
پاسخ:
:))))))) تو هم از همه فشارهای عصبی من، غلط املایی بگیر:)))
:)خب من هنوز به اون مرحله فکر نکرده بودم،  اما حالا میبینم وضع داغون تر از این حرفهاست!!!!
واقعا چرا؟؟؟؟

+ نسبت به واژه زرشک حساسیت پیدا کردم:(
  • مردی بنام شقایق ...
  • بی قید و شرط نیست که!

    قید و شرط داره


    پاسخ:
     من نشنیدم در هیـــــــــــــچ شرایطی بچه ای نسبش رو از مادر بگیره!!
    حضانت رو شاید اون هم در شرایطی که صلاحیت پدر رد بشه، پس حکم اولیه اینه که با پدره، مگر اینکه شرایط خاصی پیش بیاد
    البته این ها براساس اطلاعات محدود منه
    خوشحال میشم اگر بر اطلاعاتم اضافه کنید
  • مردی بنام شقایق ...
  • والا بحثش خیلی طولانیه

    هم بحث فلسفی داره
    هم حقوقی
    هم ژنتیکی

    ولی کتاب دربارش هستا
    تو هرکدوم ازینا که گفتم کتاب دربارش هست اگه واقعا براتون سواله

    جناب اینترنت هم که حسابی مطلب داره واسه این موضوع و هم نقدش! 
    پاسخ:
    بله، ولی گفتم شاید راه میانبری هم باشه:دی  یه نفر لقمه آماده بذاره در دهان تنبلی مثل من!!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">