منه ی من!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۲/۰۹
    722
  • ۰۲/۰۱/۳۰
    721
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    720
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    719
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    718
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    717
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    716
  • ۰۱/۰۳/۰۹
    715
  • ۰۱/۰۲/۱۱
    714
  • ۰۱/۰۱/۳۱
    713
آخرین نظرات
  • ۱۹ دی ۰۰، ۱۳:۲۱ - دچارِ فیش‌نگار
    :)

153

چهارشنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۸:۳۱ ق.ظ

دقیقا فاز مراجعی که درمیزنه، و به ثانیه نکشیده درو تا انتها باز میکنه، چیه؟؟


پ.ن.  میشه فاز اونایی که در نمیزنن رو تا حدودی متوجه شد

  • مک بس

نظرات  (۳)

خب باید در بزنی در رو باز کنی دیگه! اونو محض احترام می زنن نه محض اینکه خانم حجاب کن دارم میام! خخخخخ!
البته بهتره بیش از یک ثانیه تأمل کنه. من بین در زدن و باز کردن در فاصله میندازم اما اگر فضا کارمندی باشه نه زیاد!
اگر داخل اتاق استاد باشه اصلا صبر میکنم تا بگه بفرما!
پاسخ:
بله خب، استاد با کارمند بسیارررررررر متفاوته!!!:((((
در میزنی که یعنی من دارم وارد میشم، خب یه کم صبر کن تا طرف آماده ورودت بشه
 به نظر من وقتی در اتاقی بسته است، یعنی یک حریم که به هر دلیلی ایجاد شده

+البته ما آبدارچیمون اعتقادی به همون تقه ی کوچیک هم نداره، به همین دلیل من همیشه آماده هستم، ولی خب بالاخره  هرازگاهی هم پیش میاد که مراجع غافلگیرم میکنه، مثلا دارم چایی میخورم در همون هووووورت :دی اول، یه مراجع متوقع جلوم سبز میشه که تو اصلا چرا چایی میخوری، مگه اینجا جای اینکارهاست!!!!!!!!! یا یه شکلات میذارم تو دهنم که آبدارچیمون میاد که این طور و اون طور        البته شاید برای بقیه عادی باشه، ولی من دوست ندارم، شاید یه شکلات توی دهن زییییییییییییاد زشت نباشه و برای کسی که 8 ساعت سرکاره واقعا لازمه باشه این زنگ تفریح ها، ولی من گاهی حتی حس کنم بوی شکلات یا هر خوراکی ممکنه تو اتاق به اندازه اپسیلون باشه، راحت نیستم، حالا خدا رحم کرده توی اتاق تنهام، و بین من و مراجع یه میز بزرگ فاصله است و  مراجع  هم مجبور نیست بیاد توی صورتم درخواستشو بده
+کلا مراجعین ما با زمانی که ما مراجع بودیم زمین تـــــــــــــــــــــا آسمون فرق میکنن
+ یه آقای کارآموز داشتیم که حتی اگه دودقیقه قبل از اتاق رفته بود بیرون، در برگشت در میزد، میگفت بابام گفته حتی توی خونه هم، از اتاقی رفتی و برگشتی در بزن:))
خب حرفاهاتو قبول دارم اما خب فضای کارمندی جوریه که شما باید همیشه آماده به کار باشی دیگه.
من وقتی یونی کار میکردم رییسمون اصلا نمیذاشت در رو ببندیم! میگفت در به روی مراجع باید باز باشه. شما وقتی در رو می بندی بی احترامی به مراجعه کننده ست. :)
تفاوت دو دیدگاهه! که هردوش درسته به نظرم. بستگی به دیدگاه داره.
پاسخ:
آره، حرفهات درسته
شرایط اتاق من طوریه که بهتره در بسته باشه
(به عنوان مثال همون همکار مذکورم، در که باز باشه احساس میکنه اینجا کاروانسراست (به تمام معناهااااااااااا)مدام در رفت و آمده، و میره رو اعصاب)
البته دیدگاه رئیست خیلی خوب بوده
  • مردی بنام شقایق ...
  • سلام

    معظل ما میدونید چیه؟

    در اتاقمون آگوستیکه! ازینا که روکشای چرمی عایق صدا داره

    کلا نمیشه در زد!

    مثلا درگیر بررسی یه فایل مهندسی هستی و همه هوش و حواست به کارته یهو میبینه یه نفر جلوت وایساده!
    پاسخ:
    سلام
    خب مشکل شما اساسی تره، ولی نتیجه تقریبا یکیه:)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">