منه ی من!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۲/۰۹
    722
  • ۰۲/۰۱/۳۰
    721
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    720
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    719
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    718
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    717
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    716
  • ۰۱/۰۳/۰۹
    715
  • ۰۱/۰۲/۱۱
    714
  • ۰۱/۰۱/۳۱
    713
آخرین نظرات
  • ۱۹ دی ۰۰، ۱۳:۲۱ - دچارِ فیش‌نگار
    :)

193

سه شنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۵، ۰۲:۰۰ ب.ظ

تقریبا مطمئنم اگر جایگاه من و آقای همسر عوض میشد، زندگی ما دوام خیلی کوتاهی داشت


پ.ن. اون "تقریبا" نشان دهنده میزان شکّم هست که میل میکنه به صفر، یعنی چیزی تو مایه های 1 در 10هزار

  • مک بس

نظرات  (۲)

ینی از چه لحاظ جاتون عوض میشد؟
من اصلا نتونستم تصور کنم جای من و مستر چطوری عوض بشه؟
پاسخ:
یعنی باهمین خصوصیات اخلاقی، جایگاهمون  عوض میشدو مثلا خانواده من میشدن خانواده ایشون و ...

واضح بود؟؟؟
آها! فقط خانواده ها؟
خب اگر خانواده هامون عوض میشدند به نظرم برای ما بهتر می شد چون مستر خیلی صبوره.. و اصلا مثل من اهل غر نیست! و در عوض من تو مشکلاتی که به وجود بیاد خیلی اهل حق دادن به مستر هستم. در حالی که مستر اینطور نیست!
پاسخ:
خب نه فقط، این یه مثال بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">