منه ی من!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۲/۰۹
    722
  • ۰۲/۰۱/۳۰
    721
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    720
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    719
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    718
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    717
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    716
  • ۰۱/۰۳/۰۹
    715
  • ۰۱/۰۲/۱۱
    714
  • ۰۱/۰۱/۳۱
    713
آخرین نظرات
  • ۱۹ دی ۰۰، ۱۳:۲۱ - دچارِ فیش‌نگار
    :)

213

يكشنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۰۸ ق.ظ

میگم: انقدرررررررررر خوابم میاد                     دردونه میگه: که خدا بدونه

بعد خودش میگه: تو با خدا حرف نزن، دوسِت نداره!!!        میگم: چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

میگه: چون منو تنها میذاری، میری سرکار!!:(((((((((

میگم: خب مامان جون و بابا که هستن، تنها نیستی

+ تووووووووووووو مامان منی!!

  • مک بس

نظرات  (۳)

عزیییزم
پاسخ:
:(((
  • مردی بنام شقایق ...
  • آخی...

    دلم سوخت جدی

    خوبه بچه ها همچین حسی به باباها ندارن!
    پاسخ:
    خود من در این مواقع خیلیییییییییییییییی متاثر میشم، حتی تا ماهها
    ولی رفتار دیروزش (پست216)یه کم از عذاب وجدانم کاست:)))
  • مردی بنام شقایق ...
  • احتمالا رفتار پست 216 بخاطر همین هست

    باسرکار رفتنتون مشکل داره!
    پاسخ:
    سلام
    مشکل؟ که همه بچه ها با سرکاررفتن مامان هاشون دارن
    اما من برعکس فکر میکنم، این یه سلسله توجیهه که تازه کشفش کرده، یک حربه،پشت پست 216برای خودم کلی بغض و ناراحتی بود و هست، ولی وقتی در موقعیت های مختلف از این راه میره، میشه یه برداشت دیگه هم کرد
    البته می نویسم چی شد که این روش رو در پیش گرفته!!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">