منه ی من!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۲/۰۹
    722
  • ۰۲/۰۱/۳۰
    721
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    720
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    719
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    718
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    717
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    716
  • ۰۱/۰۳/۰۹
    715
  • ۰۱/۰۲/۱۱
    714
  • ۰۱/۰۱/۳۱
    713
آخرین نظرات
  • ۱۹ دی ۰۰، ۱۳:۲۱ - دچارِ فیش‌نگار
    :)

217

يكشنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۱۱ ب.ظ

دردونه آب میخاد،میریزم تو لیوان،میذارم رو میز،میگم بیا بخور

میگه من؟؟؟؟؟ دست ندارم دیگه،ببین با یه دستم دارم پامو نوازش میکنم،با یه دستم هم کنترل نگه داشتم،چطوری لیوانو بردارم!!!!

اینطوری میشه که من دست پیدا میکنم و وسط افطار و سحری پختن،زیر 4تا شعله گازو کم میکنم،دستهامو میشورم،و بهشون آب میدم ،و ایشون به هر قلپ کلی ناز و عشوه میان :-)


  • مک بس

نظرات  (۳)

وای من در عین عاشق بچه بودن، شیطنت پسربچه ها بران قابل تحمل تره تا ناز و عشوه ی تموم نشدنی دختر بچه ها:)
شاید چون سه عدد برادر کوچکتر داشتم و تجربه همنشینی با دخترکوچولوهارو زیاد ندارم! و صدالبته خب نمی درکم حس یه مادر به بچه ش رو:))
خدا عطایمان کند از هردونوعش ان شاالله:))
پاسخ:
ایشالا خدا قسمتت کنه، من پسرداری رو تجربه نکردم، البته از نوع مادرانه اش، ولی دخترداری رو برای همه آرزو میکنم، همون اندازه که دختر ناز داره، به وقتش هم نازت میکنه:)) و این انقدررررررررررررر لذت بخشه که حد نداره، و حتی تو همین موقعیت شلوغی که توصیف کردم، همون ناز و عشوه، حال و هوات رو عوض میکنه
البته به قول یه دوستی بچه ها روانشناس های خوبی هستن، و خیلییییییییییی خوب میدونن با چه کسی چه رفتاری داشته باشن


ایشالا به زودی شما هم از تجربیاتت بنویسی:)
وای عزیزم خدا حفظش کنه
پاسخ:
ممنون:)
یعنی این زبون دخترا مارو هم از لونش بیرون می کشه
پاسخ:
:)))
خدا قسمتت کنه:) البته اگه دوست داری

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">