منه ی من!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۲/۰۹
    722
  • ۰۲/۰۱/۳۰
    721
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    720
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    719
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    718
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    717
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    716
  • ۰۱/۰۳/۰۹
    715
  • ۰۱/۰۲/۱۱
    714
  • ۰۱/۰۱/۳۱
    713
آخرین نظرات
  • ۱۹ دی ۰۰، ۱۳:۲۱ - دچارِ فیش‌نگار
    :)

218

دوشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۱۲ ق.ظ

زودتر از شبهای دیگه رفتم روی تخت که مثلا دردونه هم بیاد و آماده بشه برای خواب، یه جدولکی هم به دست گرفتم که حل بنمایم!

با جفت زانوهاش فرود اومده روی  ساق پاهام             میگم:آآآآآآآآآآآآآآآی درد گرفت         میگه باشه

باز به همون شکل فرود آمده روی زانوهام                 + آآآآآآآآآآآآآااااااای                            +باشه

روی کمرم                        آی.....

میگه: آها، سر و گردنت خوبه و .............                آآآآآآآآآآآآآآآآاااااای                         +ااااااااااااا، خب چرا درد میگیره!!!!!!!!!!!!


+حیف که جدوله تاریخ گذشته بود، وگرنه حتما جایزه حل کردنش رو بهم میدادن اونم در سریعترین زمان ممکن:دی

+ بعد یک ساعت بهش میگم خب دیگه بخوابیم، میگه: نــــــــــــــــــــــــــه، چرا کسی با من بازی نمیکنه

+عصر که دستم به آشپزی بود، نشسته اشک میریزه چه جووووور، که من یه بچه میخام، قد خودم باشه، آآآآآآآآآآآآآآآآااای من بچه میخام، الانم میخام!!!!!!!!!!!!

همبازیش که میشم، همه چی یادش میره:)

  • مک بس

نظرات  (۳)

  • مردی بنام شقایق ...
  • سلام


    اینم آفت خونواده های پرجمعیته دیگه!

    زمان ما حدود 15 تا نوه پسری بودیم همه هم سن و سال!!!

    اصن مشکل هم بازی  و این صوبتا نبود!

    اگر هم بود تو کوچه پر بچه بود و انواع و اقسام بازی ها و ماجراها!

    حداقل مرغ و جوجه و جک جونور تو هر خونه ای بود که سر بچه گرم بشه!

    خواهر برادر هم که به وفووووووور یافت میشد! لذا هیچ وقت بچه ازین نظر کمبود نداشت.



    یه جورایی حساب میکنم میبینم همچین بدم نبود زندگی ما دهه شصتیا ها!
    پاسخ:
    سلام
    منظورتون کم جمعیت بود دیگه؟؟:)
    بله خب، هر زمانی زندگی ها شرایط خاص خودشو داره، و خوبی و بدی با همه
    البته دردونه ما یه اخلاق خاص داره اونم اینکه بسیار تنوع طلبه، خیلی زود از هرچیزی خسته میشه، حالا میخاد خوراکی باشه، یا اسباب بازی، یا جای تفریحی و ...
    هر اسباب بازیی دو الی سه روز محبوبه!!
    گرچه من دوره ایی اسباب بازی هاش رو جمع میکنم، و بعد یه مدت باز میارم جلو دست، ولی ایشون اسباب بازی متحرک میخواد، میگه: من آآآآآآآآآآآآآآآدم میخام
    و البته که من بهش حق میدم:)
    خوب بچه ها همبازی می خوان. حقم دارن شدیییییید
    پاسخ:
    منم بهش حق میدم
  • مردی بنام شقایق ...
  • سلام

    عه! اشتباه نوشتم! 
    کم جمعیت منظورم بود.


    خو بچه هم بازی میخواد دیگه!!!! 
    اونم از نوع آدم :)
    پاسخ:
    سلام (سلامتی میاره:))
    بله، خیلی چیزهای دیگه هم میخاد، مثل اینکه خودش مامانش باشه، به هــــــــــــــرشکل که اراده کرد رفتار کنه و ...
    مهمتر اینکه ما نقشی در روابط مادرانه ایشون نداشته باشیم:)))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">