منه ی من!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۲/۰۹
    722
  • ۰۲/۰۱/۳۰
    721
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    720
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    719
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    718
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    717
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    716
  • ۰۱/۰۳/۰۹
    715
  • ۰۱/۰۲/۱۱
    714
  • ۰۱/۰۱/۳۱
    713
آخرین نظرات
  • ۱۹ دی ۰۰، ۱۳:۲۱ - دچارِ فیش‌نگار
    :)

223

سه شنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۰۱ ق.ظ

در روند اداری، به مرحله ای رسیدم که بعضی از همکارها بعد از 24/5سال و حتی تا زمان بازنشستگی، نرسیدن

همکارم با اشتیاق میپرسه به همسرت گفتی؟؟؟؟

میگم: نه، چون براش هیـــــــــــــــــــچ اهمیتی نداره!


پ.ن. این ظلم نظام اداریه، که نیرویی بعد از این همه سال خدمت باید وضعیت شغلیش این باشه،  از دو حالت خارج نیست: یک نیرو یا کارآمد هست یا نیست، که در صورت اول دلیلی برای ادامه همکاری نیست، و در صورت دوم دلیلی برای خدمت با این شرایط شغلی نیست

من به همه همکارهای با سابقه بالا حق میدم، و به همون نسبت که بهشون حق میدم، ازشون دلگیر میشم وقتی بدون هیچ تحقیقی، به امثال من تهمت های ناروا میزنن

(البته حالت سومی هم هست که خیلییییییییییی متفاوت هست!!!)

پ.ن. یعنی همه مردها، انقدر بی سیاستن؟؟؟ (یک سوال پوچ)

  • مک بس

نظرات  (۲)

راستیتش من که هیچی از روال اداری و شغلی نمی دونم ولی تبریک میگم.
ولی جدا سعی کن حداقلش برای کارای شغلیت زیاد به نظر همسرت کار نداشته باشی که بی اهمیتیش کمتر اذیتت کنه 
پاسخ:
ممنونم عزیزم
راستش این ارتقای شغلی رو میشه یه شمشیر دو لبه هم دید: از طرفی ارتقاءه و خب همه از ارتقا لذت میبرن اونم در شرایط شغلی و اداریِ ما
و از طرف دیگه همین ارتقا، دست و دلم رو برای استعفا می لرزونه، واقعیتش اینه که برای خودم فی نفسه هیییییییییییچ ارزشی نداره و اگه همکارهام رو نمیدیدم که این همه سال به این مرحله نرسیدن، خیلی راحت تر از شغلم دل می کندم

+سعی می کنم:)و البته تا حد زیادی هم موفق بودم، ولی کامل نه

بابا ارتقاء جهشی! :)
مبارک باشه :)
پاسخ:
سلام
نه جهشی نیست، من هم سلسله مراتب رو طی کردم، منتها به خاطر شرایطم (مدرک تحصیلی، ارتباط شغل و مدرک، و ...) و البته لطف مسئولین سریعتر از بقیه که این شرایط رو نداشتن
بقیه همکارها به دلیل نداشتن اون شرایط و البته بازهم عدم لطف مسئولین راکد موندن، که البته یه کم از شرح این عدم لطف رو تو پستم گفتم

ممنون:*

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">