منه ی من!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۲/۰۹
    722
  • ۰۲/۰۱/۳۰
    721
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    720
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    719
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    718
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    717
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    716
  • ۰۱/۰۳/۰۹
    715
  • ۰۱/۰۲/۱۱
    714
  • ۰۱/۰۱/۳۱
    713
آخرین نظرات
  • ۱۹ دی ۰۰، ۱۳:۲۱ - دچارِ فیش‌نگار
    :)

225

چهارشنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۵، ۰۸:۵۳ ق.ظ

وقتی تو موضع نصیحت کردن قرار گرفتی، هیــــــــــــچ وقت اصرار نکن، و فکر نکن طرف مقابل بایـــد به توصیه ات عمل کنه، حتی اگه صددرصد مطمئنی صحیح تــــرین کار رو بهش توصیه میکنی!

چون تو شرایط او رو نمیدونی



پ.ن.مامان همیشه توصیه میکنه به صبوری، که در شرایط من بهتــــــــــــــــــرین کاره، من با اینکه میدونم، وقتی از درون جوش میارم، بیرون هم فوران میکنم، و خیلی وقتها هست که با همه توصیه ها، حتی همه خودسازیها، در یک لحظه همه چی رو به فنا میدم!!

این روزها عجیب آرومم، انقدر که آقای همسر متعجب شده، حتی شیطنت هاش رو بیشتر کرده!!!

نمیدونم از برکت ماه مبارک رمضانه، از اینه که هر از گاهی وبلاگ های خوب همسرداری رو می یابم، تاثیرات هورمونیه یا ..

همه هست مطمئناَ، و امیدوارم این نعمت به این زودی ها ازم سلب نشه

  • مک بس

نظرات  (۲)

اتفاقا من تازگی خیلییییییی صبرم کم شده، مخصوصا در مورد شاهزاده. خیلیم ناراحتم اما نمی دونم علتش چیه
پاسخ:
تازگی ها آزمایش دادی؟
نه
پاسخ:
پس بیا باهم بریم:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">