منه ی من!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۲/۰۹
    722
  • ۰۲/۰۱/۳۰
    721
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    720
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    719
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    718
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    717
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    716
  • ۰۱/۰۳/۰۹
    715
  • ۰۱/۰۲/۱۱
    714
  • ۰۱/۰۱/۳۱
    713
آخرین نظرات
  • ۱۹ دی ۰۰، ۱۳:۲۱ - دچارِ فیش‌نگار
    :)

227

جمعه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۵، ۰۴:۱۳ ق.ظ

تقریبا 6/7شب از این ده یازده شب برای سحری،اقای همسر بهونه گرفتن:اینکه ادم تشنه اش میشه،اینو دوست ندارم،این حالمو بد میکنه،این...

شکلکی هست که داره موهاشو میکنه،همونو تصور کنین

  • مک بس

نظرات  (۳)

  • مهنا احمدی
  • همشون همینو میگن:))))
    پاسخ:
    واقعا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    قبلش ازشون بپرس چی دوست دارن آماده کنی.
    پاسخ:
    اصولا نمیدونن، و میذارن به انتخاب من!!!!!!!!!!!!!!!
  • مردی بنام شقایق ...
  • یه راهکار خوب:

    شمام مثه خانوم ما به بهونه بچه تخت بخوابید!

    دو شب که بی سحری موندن همه چی اوکی میشه!!

    +
    ینی این همه راهکاری که من اینجا ارائه کردم اگه یه جا نوشته بودم الان شده بود کتاب کلید طلایی خوشبختی در زندگی!!!
    پاسخ:
    اولا خانوم شما احتمالا بچه کوچک دارن، و عذر
    دردونه ما بزرگه، و بی سحری خودم هم تلف میشم
    دوما این روش های تادیبی برای غیر از این ماهه
    سوما آقای همسر ما بیدی نیستن که به این بادها بلرزن
    چهارما مگه سحری رو شب درست میکنن، که من بخوابم؟
    پنجما...        بگم؟؟؟؟



    +این یکی که واقعا از اون راهکارها بود!!!      ولی در مجموع ممنون از وقتی که میگذارین:)    و احتمالا برای بچه بعدی، رعایت میکنم:دی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">