منه ی من!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۲/۰۹
    722
  • ۰۲/۰۱/۳۰
    721
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    720
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    719
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    718
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    717
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    716
  • ۰۱/۰۳/۰۹
    715
  • ۰۱/۰۲/۱۱
    714
  • ۰۱/۰۱/۳۱
    713
آخرین نظرات
  • ۱۹ دی ۰۰، ۱۳:۲۱ - دچارِ فیش‌نگار
    :)

231

شنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۵، ۰۸:۳۴ ق.ظ

دردونه میشینه پای فوفال (فوتبال) میگه: بروووووووووو، برووووووووووو دیگه برو برو، اااااااااااا، نرفت تو دروازه!!!!!!!!!!

در حالیکه که من هنوز یک بارم این حرفها رو از آقای همسر نشنیدم



پ.ن. و لـــــــــــــــــذت میبره از حرص خوردن من:))))))))))))

  • مک بس

نظرات  (۲)

  • مردی بنام شقایق ...
  • من آینده ی روشنی برای این بچه میبینم!

    بع له!
    ^_^
    پاسخ:
    چه خوب که شما چنین توانایی دارین

    +حالا جالبه اصلا فوتبال نمی بینه ها، یعنی کار به بازیش نداره، کار به حرص خوردن من داره:دی
  • مردی بنام شقایق ...
  • حتما واکنش نشون دادین دیگه!

    حالا این سری برید وایسید کنارش شروع کنید به جیغ و داد و تشویق فوتبال و برووووو برووووو بزن... ازین کارا!

    قشنگ میره تلویزیون رو خاموش میکنه میره خودش وایمیسه به ظرف شستن!
    پاسخ:
    آره خب، چون واقعا غافلگیر شدم، و البته از شیطنتش که فقط برای حرص درآوردن من بود خوشم اومد
    ترجیح میدم همون فوفالو ببینه تا بیاد ظرف بشوره و همه آشپزخونه رو :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">