منه ی من!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۲/۰۹
    722
  • ۰۲/۰۱/۳۰
    721
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    720
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    719
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    718
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    717
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    716
  • ۰۱/۰۳/۰۹
    715
  • ۰۱/۰۲/۱۱
    714
  • ۰۱/۰۱/۳۱
    713
آخرین نظرات
  • ۱۹ دی ۰۰، ۱۳:۲۱ - دچارِ فیش‌نگار
    :)

241

چهارشنبه, ۲ تیر ۱۳۹۵، ۱۱:۳۸ ق.ظ

یک عدد آقای همسر بی ذوق و احساس در قبال دسر و غذای جدید:((((( میییییییییییییییییی فروشیم:دی



پ.ن.دیروز دردونه یه چی برداشته روی دهنش گذاشته که خییییییییییییییار، گوجه، نون خشک، مییییییییییییی فروشیم!!! بدووووووو بیا!

من خودم سالهاست دیگه چنین صداهایی رو تو محله مون نشنیدم، ایشون از کجا یاد گرفته الله اعلم!!!

پ.ن. من تزئینات و تنوع غذایی رو دوست میدارم، ولی  بی ذوقی آقای همسر، کم کم داره به منم سرایت میکنه:(

پ.ن.دیگه وقتی از تکراری بودن غذایی شاکی میشن، میخام موکنان پا به فرار از خونه بذارم:دی

پ.ن. اوصیکم (به قول لوسی می جان) به مشکوفی (دسر خوبیه برای افطار، دردونه ی سخت پسند ما که پسندید، به نظرم بچه ها دوست میدارن)

پ.ن. در اولین فرصت عکسش رو میذارم:)

پ.ن. تصویر اضافه شد:)دریافت و دریافت و دریافت

  • مک بس

نظرات  (۴)

عه وا منو میگههههه! :دی
بذار عکس بذار دستورشم بذار لطفا. تنکس :)
پاسخ:
:))

بی خیال!!! اینکه فرنی ماست!! فرنی با نشاسته البته! :|
پاسخ:
خب همین و اون وانیله، کلی مزه اش رو تغییر میده، میبره به سمت بستنی
اصن تخصیر منه که دسر به این راحتی رو یادت دادم، برووووو همون تیرامیسوی خودت رو درست کن:/
:))))
ببخشید خب! کلی شوکه شدم اسمش خیلی باکلاس تر از فرنیه!
خب من تو فرنی هام گلاب و وانیل هم میریزم البته وانیل خیلی کم چون خوب نیست کلا. ولی گلاب میریزم حتما :دی
ببخشید زدم تو ذوقت! :*
:دی
پاسخ:
من به فرنی فقط هل و زعفرون میزنم
کلا با وانیل رابطه ای ندارم، و با شیرینی‌ها هم،به همین خاطر فرنی هم فقط ماه رمضان،اونم کمتر از انگشتای یه دست درست میکنم،به همین خاطر خلاقیتی درش به خرج نمیدم
بیشتر هم چون دردونه دوست داشت ذوقیدم
حالا که ذوقم کور کردی عکس نمیذارم ;-)
آخه فرنی برای ما پای ثابت غذای روزانه تا سه سالگی بچه هاست! 
حتی من برای تخم مرغ خوردنِ پسرک هر روز بهش با فرنی تخم مرغ می دادم. که دکترش کلی کپ بنمود از نقشه و تدبیر من برای تخم مرغ خوردن بچه!
من بسی شرمنده هستم  :*
حالا قهر نکن! عکس فرنیتو بذار ببینیم! خخخخخ! :دی
پاسخ:
چه خوب
دردونه دوره ای چیزی رو میخوره،و بعد از یه مدت اصلا لب نمیزنه
،نه عزیزم شرمنده چی،این نشون دهنده کدبانویی شماس ;-)
خواستم بذارم،با گوشی نمیتونم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">