منه ی من!

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲/۰۲/۰۹
    722
  • ۰۲/۰۱/۳۰
    721
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    720
  • ۰۱/۱۲/۰۷
    719
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    718
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    717
  • ۰۱/۰۳/۲۹
    716
  • ۰۱/۰۳/۰۹
    715
  • ۰۱/۰۲/۱۱
    714
  • ۰۱/۰۱/۳۱
    713
آخرین نظرات
  • ۱۹ دی ۰۰، ۱۳:۲۱ - دچارِ فیش‌نگار
    :)

242

چهارشنبه, ۲ تیر ۱۳۹۵، ۱۲:۴۷ ب.ظ

دردونه یه هویی میزان استقلالش زیاد شده

ساعت ها میره بالا و اصراری نداره که من هم باشم

الانم تلفن زده که میره خونه خاله اش، البته با مامانجونش، میگم: من نمیام هاااااااااا، میگه:باشه!!!


حس میکنم داره ازم فاصله میگیره:((

  • مک بس

نظرات  (۴)

  • مــــــــ. یــ.مــ
  • :)
    فاصله نمیگیره داره بزرگ میشه و میخواد استقلالشو نشون بده
    پاسخ:
    :))
    آخه خیلی یه هویی اتفاق افتاده!!!
  • ملکه بانو
  • ناراحت نباش، سن استقلالشه
    پاسخ:
    خب این یعنی چطوری باید واکنش نشون بدم؟
    :)
    فکر کن من این بساط رو از یک سال و نیمگی داشتم.
    پاسخ:
    :)
    آره دقیقا تو مدام تو ذهنمی
  • ملکه بانو
  • من به این نتیجه رسیدم وقتی کنار یه مادربزرگ زندگی می کنی نباید به زیاد اونجا رفتن بچت حساس باشی. چون تنها نتیجش حرص خوردنته. هر چند می دونم کار سختیه!
    پاسخ:
    راستش الان که این امکان برام هست که این حساسیت رو کم کنم، حسابی ذهنم درگیره درستی یا نادرستی این کاره!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">